• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • grisekno

Jag undrar fortfarande vad Breitholtz har gjort med handen...

• NennasuS

HAHAHA.
    Ring-Anna: 'De tog med de dåliga bitarna i programmet. Jag sjunger bättre till musik'

Hon verkar fortf. tro hon är bra. Och hallååå?? Alla låter väl bättre med musik än a capella? Men för henne hade det varit sak samma!

• grisekno

O vilken utstrålning hon hade, Ring-Anna....

• Tjofsen

Jag såg Idol igår...följer inte det annars till punkt och pricka. Men jag tyckte personligen inte alls som juryn att han Johan var nåt bra...han sjöng falskt tyckte jag, klent och nervöst liksom. Är mitt musiköra helt kasst nu?

• NennasuS

Yeah, right!

Juryn MÅSTE haft vaxproppar i öronen när de inte tog med henne!!

• xxmeyaxx

tycker verkligen synd om anna.
    är hon så totalt tondöv att hon inte hör hur hon låter?

På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.
  • grisekno
    xxmeyaxx skrev 2006-09-22 13:58:50 följande:
    tycker verkligen synd om anna.är hon så totalt tondöv att hon inte hör hur hon låter? På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.
    hon har gjort sig själv döv med sin gälla röst
  • Zäta

Är det ingen som hört vad som hänt med Daniels hand? Det har ju tejpat så att det inte ska synas alls. Över alla knogar. Ser ut som om han varit i slagsmål ju....

• xxmeyaxx
    grisekno skrev 2006-09-22 13:59:35 följande:
    xxmeyaxx skrev 2006-09-22 13:58:50 följande: tycker verkligen synd om anna.är hon så totalt tondöv att hon inte hör hur hon låter? På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.hon har gjort sig själv döv med sin gälla röst
    *ASG*
    På tal om potatisar, äpplen är rätt goda.