hjälp! ont! Hur vet man...
vad som är vad?
har sååå ont i magen och det kommer och går.. när magen gör ont blir den aldeles hård.... typ som sammandragningar fast det gör ju så ont.. ligger å kvider.......
vad som är vad?
har sååå ont i magen och det kommer och går.. när magen gör ont blir den aldeles hård.... typ som sammandragningar fast det gör ju så ont.. ligger å kvider.......
ta två alvedon, ställ dig i duschen eller lägg dig i badet. Har det inte gått över på 1½ timme så ring in och fråga.
har legat i varmt bad mer eller mindre sen 07 i morse....
vad ofta kommer det onda då?
jag vet inte... har inte mätt.... men d e väl ca 5 minuter mellan tror jag......varar ca 2-3 minuter kanske.. vet inte.. känns så olika..... ibland gör d ont ända tills nästa gång det gör skitont
Ring in och fråga det kanske är på G??? När är du beräknad??
hur ont gör det när det är som värst på en skala 1-10
jag har en kontroll på sjukhuset klockan 11. Dom kollar regelbunder upp näringsflödet med mera på mig... ska försöka vänta å se om jag tar mig dit!
Men man sku vilja veta vad det är... kan d va "pinvärkar" eller extrem magknip?? nä.. då sku väl inte magen bli så hård väl???
När det gör ont 2-3 minuter imellan så bör du nog åka in. Ring och prata med förlossningen.
ok.. hoppas du orkar hålla dig hemma i 2 timmar till och att du inte får åka hem... heheh
ok...... roligt.....
är beräknad till 1/9....
vet inte hur ont jag har på en skala 1-10.. men känns riktigt jobbigt!! kan inte göra nått annat än å ligga i badet eller sängen å kvida...... tur man har laptop