• guldklimp

hjälp! ont! Hur vet man...

vad som är vad?
    har sååå ont i magen och det kommer och går.. när magen gör ont blir den aldeles hård.... typ som sammandragningar fast det gör ju så ont.. ligger å kvider.......

• Svar på tråden hjälp! ont! Hur vet man...
  • SandraJ

ta två alvedon, ställ dig i duschen eller lägg dig i badet. Har det inte gått över på 1½ timme så ring in och fråga.

• guldklimp

har legat i varmt bad mer eller mindre sen 07 i morse....

• överbandsfürern

vad ofta kommer det onda då?

se livet med de ljusa ögonen
  • guldklimp

jag vet inte... har inte mätt.... men d e väl ca 5 minuter mellan tror jag......varar ca 2-3 minuter kanske.. vet inte.. känns så olika..... ibland gör d ont ända tills nästa gång det gör skitont

• ängeln 25

Ring in och fråga det kanske är på G??? När är du beräknad??

• överbandsfürern

hur ont gör det när det är som värst på en skala 1-10

• guldklimp

jag har en kontroll på sjukhuset klockan 11. Dom kollar regelbunder upp näringsflödet med mera på mig... ska försöka vänta å se om jag tar mig dit!

Men man sku vilja veta vad det är... kan d va "pinvärkar" eller extrem magknip?? nä.. då sku väl inte magen bli så hård väl???

• Mar ia

När det gör ont 2-3 minuter imellan så bör du nog åka in. Ring och prata med förlossningen.

Jag älskar min lilla Teo
  • överbandsfürern

ok..  hoppas du orkar hålla dig hemma i 2 timmar till och att du inte får åka hem... heheh

• guldklimp

ok...... roligt.....
    är beräknad till 1/9....

vet inte hur ont jag har på en skala 1-10.. men känns riktigt jobbigt!! kan inte göra nått annat än å ligga i badet eller sängen å kvida...... tur man har laptop

Svar på tråden hjälp! ont! Hur vet man...