hjälp! ont! Hur vet man...
vad som är vad?
har sååå ont i magen och det kommer och går.. när magen gör ont blir den aldeles hård.... typ som sammandragningar fast det gör ju så ont.. ligger å kvider.......
vad som är vad?
har sååå ont i magen och det kommer och går.. när magen gör ont blir den aldeles hård.... typ som sammandragningar fast det gör ju så ont.. ligger å kvider.......
känns som å ha mensvärk konstant.... å sen gör d jätteont ibland.. när magen drar sig spänd.... ska d kännas så? ksn inte rucka på bäbisen i magen när den blir så hård.. vilket jag annars kan ju...
haha, ja, det här blev ju en riktig pirrtråd från min sida.. bara gnäller å oroar mig.. hoppas ni kan ta det! ;)
Gud vad spännande!! Man blir så himla berörs när man läser om någon som dig. Det känns nästan som om jag själv får följa med i resan eller så. Jag får alltid gåshud när jag läst en tråd om någon som har värkar och nästa gång man öppnar tråden har de fått ett barn! Hoppas att det är på gång nu. Lycka till!
ny värk.. ajaj
ring in du, låter onekligen som det e på G!
Åhhh...såna här trådar äääär så spännande
Synd att jag måste åka iväg en sväng snart..Vill ju vara "med"
Snart har du nog ditt lilla pyre hos dig
haa.. känns inte som jag tror er... känns som att pyret är lååång borta.. känns så overkligt.. som att d e jag som e känslig.. ni ska få se att jag kommer å va kvar här utan bebbe i 2 veckor till.... å då blir jg väl igångsatt :S
hur som haver är ju värkarna oregelbundna
men ha haft "mensvärk" sen igår
Guldklimp:hoppas det är på G nu då! lycka till sedan