hjälp! ont! Hur vet man...
vad som är vad?
har sååå ont i magen och det kommer och går.. när magen gör ont blir den aldeles hård.... typ som sammandragningar fast det gör ju så ont.. ligger å kvider.......
vad som är vad?
har sååå ont i magen och det kommer och går.. när magen gör ont blir den aldeles hård.... typ som sammandragningar fast det gör ju så ont.. ligger å kvider.......
Va roligt och spännande!!! Hoppas att nåt är på gång. När jag fick min pojke i Aug -05 så låg jag en hel natt o gnuggade mig själv i ryggen.(ville va snäll mot min gobbe så han var utvilad) När du känner att du knappt står ut så är det nog läge att ringa in. Men ring hellre en gång för mycket eller för lite, det känns mycket tryggare då.(jag ringde på morgonen o började gråta när jag hörde barnmorskans röst he he he)
Jag åkte in 7 på morgonen och sen så föddes han kl. 12,45. Vilken lycka. Äntligen så får man träffa den som man har varit så nära i nio månader. Det är så härlig känsla......
Lycka till!!
oj, tack alla för era svar. Blir så glad när ni berättar hur det var för er... å att ni känner igen detta....! :)
ny värk!
Guldklimp:Kul att höra att nåt kan vara på G!!!! Ring in och fråga på förlossningen istället för att plåga dig till kl 11! Håller tummarna att det har börjat för dig
Det låter ju som om det är på G.........såå spännande, LYCKA TILL!!
det kommer säkert å sluta snart... är inte det jättevanligt?? att det bara slutar...
Men det låter ju som att du snart ska få se din lilla GULDKLIMP!
*hoppas hoppas* vore ju underbart....
Ha ha! Ditt "ältande" låter också precis som alla gör när det är på gång! Många är vi som känner igen oss!
Gud va spännande! Det har redan gått 7 veckor sedan jag satt som dig! Tiden går så jäkla fort. Lycka till!