• Missix

Prison Break!

Ikväll är det dags igen. Kl 21,00 på 5:an.
    Vi ska titta och dräggla över en av dom snyggaste killarna på tv! Samt få en timme att gå med spännande underhållning.

Så fram med haklappar och rondskålar tjejer.

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-21 18:41:39:
    Nej inte på 5:an ju... På tv3 är det ju... Sorry!!
  • Svar på tråden Prison Break!
  • sandy85

blää vad dum jag är.. var så nyfiken om sara s jag frågade min kompis som tittar på prison break och är lååååååååångt fram i serien..  och frågade hur det gck med sara  :)  dumma dumma mig att va så nyfiken  :)

• Kaffekopp

Inte långt fram! Man kan bara vara 8 avsnitt framför Sveriges TV-visande, men nog händer det en del! =)

• 78an

Kan någon berätta för mig hur det går med Sara??? Jag vill ju INTE att hon ska dö De skulle bli ett fint par, hon och Michael

Jag vill gärna veta, så skicka ett meddelande om det är någon som vet TACK!

• limfi

Men skicka inga spoilermeddelande hit! Det finns en spoiler - tråd. Ni som vill berätta för varandra kan väl göra det där då?

• Kaffekopp

Nääää inga SPOILERS här inte! Tänker INTE berätta vad som händer! *ihhhh*

• 78an

Näe, inte berätta i den här tråden såklart! Jag tänkte mer att någon kunde skicka ett privat meddelande till mig

• Kaffekopp

Nääää 78:an du får ju se på måndag nästa vecka om jag har förstått rätt i tv-reklamen! =)

• sandy85

1 dag kvar!!!!!!!!!!! först cityakuten sen prisonbrek snacka om att man kommer va onåbar i 2 timmar imorgon  :)

Svar på tråden Prison Break!