• Missix

Prison Break!

Ikväll är det dags igen. Kl 21,00 på 5:an.
    Vi ska titta och dräggla över en av dom snyggaste killarna på tv! Samt få en timme att gå med spännande underhållning.

Så fram med haklappar och rondskålar tjejer.

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-21 18:41:39:
    Nej inte på 5:an ju... På tv3 är det ju... Sorry!!
  • Svar på tråden Prison Break!
  • sandy85

eftersom jag missade lite pga tåget.. hur hittade veronica presidenten? 

• Habaladabala

Åhh det var alltså fler än jag som missade en bit där vid tåget... ? hela tv,n blev ju bara svart!!

• Tingilya

Att Michael la ner papperstranan (eller va det nu är.. ) i Sarahs väska va så gulligt ju

Jag vet faktiskt inte vad det var ni missade på tåget, gick ifrån tv:n just då

• Wkd chick

någon som såg tågscenen efter de klivit upp...?? det blev svart då:/ sen dröjde det ca 4 minuter sen kom det igång i gen:/

• dio

När dom sprang på andra sidan tpget? Michael kom ju lite efter, hoppade upp på tåget och visste inte var han skulle ta vägen. Den där fångvaktaren stod och siktade mot honom och sa att han skulle hoppa av annars skulle han skjuta. men då kom Linc och drom in han mellan två vagnar och dom hoppade av tåget och fortsatte springa på andra sidan. Och fick lite försprång eftersom polisen och väktarna måste vänta på att tåget farit förbi.

Im Pretty Sure I got my car pregnant!
  • Wkd chick

dio: tack:) det va det jag missade nu e jag med.. jag trodde typ att de åkt låång med tåget hehe :)

• TriBelle

jag mår illa!!! känns jätte jobbigt att det är en vecka kvar till nästa avsnitt... jag är totalt beroende..

:)

mmmmmm, linc e ju så het
  • Habaladabala

Jaa jag fattade inte heller det där med tåget... Men de kom upp på det allihopa alltså och sen hoppade de av på andra sidan?? Hmm smart!!

• dio
    Habaladabala skrev 2006-10-17 11:57:49 följande:
    Jaa jag fattade inte heller det där med tåget... Men de kom upp på det allihopa alltså och sen hoppade de av på andra sidan?? Hmm smart!!
    Eftersom Michael har en plan och har fixat allt innan ifall flyget inte skulle gå så skule det väl inte vara så smart att åka tåg nånstans som kanske är jättelångt från den lilla staden där han hade grävt ner kläder Dumt att chansa
    Im Pretty Sure I got my car pregnant!
Svar på tråden Prison Break!