• Missix

Prison Break!

Ikväll är det dags igen. Kl 21,00 på 5:an.
    Vi ska titta och dräggla över en av dom snyggaste killarna på tv! Samt få en timme att gå med spännande underhållning.

Så fram med haklappar och rondskålar tjejer.

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-21 18:41:39:
    Nej inte på 5:an ju... På tv3 är det ju... Sorry!!
  • Svar på tråden Prison Break!
  • Missix

*Abstinens*

• limfi

Jag har fortfarande hjärtflimmer från förra veckan måste jag säga. Dessutom fyller jag år imorgon och vad kan bli bätte än att få se på den snyggaste snyggingen en dag som den????

• Tessy

Så spännande det var i måndags! Häftigt upplägg på serien, nu görs det stora reklamer för "nu börjar jakten" på stan...

Tyvärr tjejer, har hört att snyggingen är gay... Men drömma går ju!

• Missix

Åhh vad jag retar mig på att jag missade dubbelavsnittet sist.
    Kommer inte hänga med lika bra imorgon ju...

• Licizzi
    limfi: Grattis i förskott, va roligt, kan din dag sluta bättre?? Tror inte det
    sandy85 skrev 2006-10-15 10:36:08 följande:
    1 dag kvar!!!!!!!!!!! först cityakuten sen prisonbrek snacka om att man kommer va onåbar i 2 timmar imorgon  :)

Japp, jag kommer oxå att vara onåbar i 2 h, men sen kommer man nog att vara rätt så trött i huvudet

Tessy: Jag har oxå hört att han är gay, men man vet aldrig om man kan lita på pressen..

♥ Älskar D o Cicci Bella f. o5o726 ♥
  • Kaffekopp

Missix, du MÅSTE se dem innan så att du hänger med på säsong 2!! Se till att få tag i dem av någon kompis eller så fooooort!!

• Missix

Kaffekopp... Men jag hinner ju inte Har försökt men får inte tag på dom... Nästa kommer ju imorgon...

• limfi

Licizzi: Tack! Ja, nu har man ju längtat efter PB en vecka och så får man avsluta födelsedagen med både cityakuten och sen får man drömma om snyggingen! Jag skiter i om han är bög, han är ju lika snygg för det!!!

• sandy85

va är snyggingen bög?  HAR NI LÄST DET/HÖRT?  :)

Svar på tråden Prison Break!