• Missix

Prison Break!

Ikväll är det dags igen. Kl 21,00 på 5:an.
    Vi ska titta och dräggla över en av dom snyggaste killarna på tv! Samt få en timme att gå med spännande underhållning.

Så fram med haklappar och rondskålar tjejer.

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-21 18:41:39:
    Nej inte på 5:an ju... På tv3 är det ju... Sorry!!
  • Svar på tråden Prison Break!
  • betti

Hur 17 ska det gå?! Vad ska hända i alla avsnitt..?

En sak jag tänkte på...när de slutade vid flygplanet sist, var det inte typ kväll/natt då? Idag vid tåget hade de snuten precis i hälarna i fullt dagsljus... Hade de blivit jagade och haft dem så nära inpå hela natten då eller?
    Nån mer som tänkte på det?

• Kaffekopp

Vi är inne på avsnitt 8, vi som följer USA:s visningar... vet inte hur många avsnitt det blir. Tal om 22 i säsong 2. Får väl se! Jag tror att det var gryning när de var på flygplatsen? Och så blir det morgon? =)

• Missix

Ihhh så spännande
    Synd på Veronica

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • betti

Tung-gung att Veronica blev skjuten så där!

Och visst blir det mer spännande att snuten nu kan hänga med i Scofields planering och tankar, men ändå är det ganska otroligt att de vet exakt vilken av alla tatueringsdelar de ska kolla på och hur de ska tolka alla namn.
    Visst, allt kan inte vara jättetrovärdigt men sånt stör mig en aning. Vad tycker ni?

Speciellt när han tolkade Woods som ett namn och det hade ngt att göra med alla som nånsin bott där... Sure!

• illern i mitt liv

oooooooooooooooooooo så spännande , hehe

Ja den snuten tycker jag inte om alls .

Längtar redan till nästa måndag .

• Licizzi

Jävla mög, Veronica skulle ju inte dö

♥ Älskar D o Cicci Bella f. o5o726 ♥
  • Wkd chick

alal verkade ha problem med tv3 när de va på tåget.. tasigt att man inte fick se va som händer:/ hörde att det e en sesong 3 oxså.. blir det inte lite väl drygt med 3 sesonger?? å va ska de hasnla om lixom??:(

• Licizzi

Här funkade tv 3 bra hela vägen

♥ Älskar D o Cicci Bella f. o5o726 ♥
  • Tingilya

Synd att Veronica dog..börjar tycka lite synd om presidentens bror med.Kul att leva i det där sjuka huset!
    Han ville följa med Veronica ut ju, men så kom de där mysko typerna..uscha.
    Undrar varför allt detta händer? Varför han e inlåst, ska bli spännande att få svar på det.

• sandy85

nej inte jag tack gode gud  :)

åhhh 3 sesonger  :)  underbart  :)  inte drygt alls   :DDDD

Svar på tråden Prison Break!