• Missix

Prison Break!

Ikväll är det dags igen. Kl 21,00 på 5:an.
    Vi ska titta och dräggla över en av dom snyggaste killarna på tv! Samt få en timme att gå med spännande underhållning.

Så fram med haklappar och rondskålar tjejer.

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-21 18:41:39:
    Nej inte på 5:an ju... På tv3 är det ju... Sorry!!
  • Svar på tråden Prison Break!
  • limfi

Nog listar hon ut det skulle jag tro! Den där FBI-snubben verkar ju veta allt möjligt fastän han knappt har nåt att gå på. Hoppas att det inte blir en sån där serie som aldrig tar slut. Man tappar ju spänningen då! (fast det är klart, nog vill jag ju gotta mig varje måndag ändå...."dreglar på Scofield")

• Tingilya

Jodå hon listar nog ut det !
    De flesta på det forumet jag länkade till tidigare verkar tro att det är ett telefonnummer amn ska få ut av punkterna

• Mibe

Sandra82: Tack för bilden på tranan!! Nu har vi något att klura över, vad sjutton betyder det där????

Morse var min tanke oxå, eller punktskrift men inget av det stämmer. Åh, vad jobbigt, men vi får hoppas att Sarah är smart och klurar ut det snart så vi slipper vänta.
    Kan det inte vara en adress där Michael vill möta henne sen... Vill så gärna att det blir dom till slut!!

• Tessy

Nej, jag har hört gay-rykten via en annan källa... Min arbetskollegas kompis jobbar i USA med TV och åker runt på diverse jippon och var på ett party med PB-gänget i början av serien. Då hade Wentworth tydligen "visat tendenser åt det andra hållet" som hon uttryckte det. Men, självklart, det är inte en säker källa och jag bryr mig egentligen inte om han är gay, straight eller bi. Den som dejtar honom har i alla fall fått jackpot!

• limfi

Håller med föregående talare: "Den som dejtar honom har i alla fall fått jackpot!"

• överbandsfürern

har just fått hem samtliga avsnitt som ska sändas denna säsongen på dvd.... + några avsnitt som ännu inte visats här i sverige..

ingen som är avundsjuk va??? Räcka ut tungan

Bulldegsmage...klar för jäsning
  • Missix

öbf; Nej gud, inte det minsta... *ironisk* 

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Tingilya
    överbandsfürern skrev 2006-10-21 14:51:32 följande:
    har just fått hem samtliga avsnitt som ska sändas denna säsongen på dvd.... + några avsnitt som ännu inte visats här i sverige..ingen som är avundsjuk va??? Bulldegsmage...klar för jäsning
    men vi ligger ju bara 6-7 avsnitt efter i sverige?
  • överbandsfürern

ja, å dagen efter det sänts i USA kan man ladda ner det från bolagets hemsida tydligen

Bulldegsmage...klar för jäsning
Svar på tråden Prison Break!