• Missix

Prison Break!

Ikväll är det dags igen. Kl 21,00 på 5:an.
    Vi ska titta och dräggla över en av dom snyggaste killarna på tv! Samt få en timme att gå med spännande underhållning.

Så fram med haklappar och rondskålar tjejer.

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-21 18:41:39:
    Nej inte på 5:an ju... På tv3 är det ju... Sorry!!
  • Svar på tråden Prison Break!
  • Skittles 77

Det verkar ju råda allmän fövirring här....

Jag är en sån som får det nerladdat och såg det senaste avsnittet som visats i USA häromdagen.

Avsnitt 8, säsong 2.

Avsnitt 16? 30? Nånstans har nån av oss fel

All you have to decide is what to do with the time that is given to you
  • Wkd chick

Dante det som gick i går i sverige va sesong 2 avsnitt 3 det var det jag svarade på iaf

• Skittles 77

Wkd: Jo det var jag med på, men jag tänkte på alla oss som fuskar och ser i förväg

• steffens

hej alla! jag har sett alla säsongens avsnitt! det kommer en 3:e säsong! det är såååå spännanade!! så jag är en sån där fuskare =) går ju ej att hålla sig!

• Skittles 77
    steffens skrev 2006-10-31 10:09:42 följande:
    hej alla! jag har sett alla säsongens avsnitt! det kommer en 3:e säsong! det är såååå spännanade!! så jag är en sån där fuskare =) går ju ej att hålla sig!
    Var hittar du avsnitten om de inte visats i USA än?
  • steffens

de är nedladdade. det är min sambo som sköter allt sånt. men jag tror att det är the piratebay.. lite osäker, men kolla! det är endast ett visst antal medlemmar som tas in, kan va svårt så du vet. Prova powerbits.org, de4 har sämre utbud, men kolla upp det oxå..

• Skittles 77

OK, men jag vill mest bara veta om det är så att säsong 2 inte är "färdigvisad" på TV i USA men man kan ladda ner det ändå?

• Pyret 78

tror inte att man kan ladda ner avsnitt som inte visats i usa än. de har visat 9 avsnitt på säsong 2 än så länge i usa. de finns att ladda ner men inga andra så vitt jag vet.

• Skittles 77

Det var det jag trodde, jag såg ju nyss avsnitt 8...

MamaMuu skrev 2006-10-30 23:13:33 följande:
    Okej...Men medan ni tittar på avsnitt 24 så är jag på avsnitt 30 :P hehe ska jag berätta vad som händer ;)
    så vad menar MamaMuu?
Svar på tråden Prison Break!