• Missix

Prison Break!

Ikväll är det dags igen. Kl 21,00 på 5:an.
    Vi ska titta och dräggla över en av dom snyggaste killarna på tv! Samt få en timme att gå med spännande underhållning.

Så fram med haklappar och rondskålar tjejer.

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-21 18:41:39:
    Nej inte på 5:an ju... På tv3 är det ju... Sorry!!
  • Svar på tråden Prison Break!
  • Pyret 78

dante

det är ju bara 22 avsnitt per säsong. skulle gissa att hon menar att medans alla tittar på avsnitt 2 säs 2 så tittar hon på avsnitt 8. kan inte betyda ngt annat.

• Skittles 77

Aha! jamendåså!

All you have to decide is what to do with the time that is given to you
  • limfi

Nemogirl: Fan du gör mig nyfiken!!!! Det är ju så himla bra så man vill inte tappa suget när de fortfarande rymmer i en tredje säsong. Antingen får de väl åka fast och försöka rymma igen (men då blir det väl lätt tradigt?) eller så får de ha ett jädra bra liv i Mexico (om de nu tar sig dit, de verkar ju ska åka överallt annars! ) Men GUUUUD vad jag längtar till måndag.... Det måste vara enda gången man längtar till en måndag!!!

• Shaun the sheep

Jag har inte vågat läsa tråden, eftersom jag missade igår Någon snäll själ som kan berätta vad som hände?

Bebis i maj♥♥
  • dio

Jaa vad hände igentligen?

Scorfield och hans bror tog sog till Michaels fru för att pyssla om broderns skottskada i benet. Under tiden rånade någon bilen deras och tog väskan med fakepassen.
    Bilen i sin tur blev bortbogserad. Michael lyckades lista ur var och fick tillbaka den men FBI agenten ringde just då till bogseringsfirman och är dom hack i häl.
    Michael och brorsan kör iväg och far på en speciell väg där Michael innan har fixat broräcket på en speciell bro så att det går att ta bort. I bagage utrymmet har han likdelar efter nån kriminell typ som han sätter ut i bilen. Radion är fixad så att den ska explodera när den kommer till 103. nånting.
    Dom lyckas och får lite försprång eftersom polisen tror att dom är döda för tillfället.
    Michaels fru står redo med en ny bil.
    Den äckliga vakten som fick sparken och den andra vakten, tjockisen med vitt hår är dom dock på spåren. Äckel x vakten har fått ur den där riktigt tjocka fången som misslyckades att rymma ett och annat.
    Så dom vet att Michael och hans bror (jag och namn ) inte är döda.

Den mörkhyade fången som var soldat lyckas prata med sin dotter och han har även ringt till sin fru och bestämt möte med henne om en vecka på ett speciellt ställe. Dock blev samtalet avlyssnat av FBI.

Den andra mörkhyade som ska ha tag i sin gravida x flickvän höll på att åka fast pga en stulen bil. Han far till en kompis och får reda på att x-flickvännen är i Vegas för att gifta sig med Hector. Han tar vännens motorcykel och åker iväg.

Sarah ligger lite risigt till. Hon blir för till polisstationen och förhörd. Hennes pappa (som för övrigt ska bli vice president) betalar borgen och säger åt henne att dikta ihop nån historia för att inte bli dömd. Sarah säger att hon är skyldig till att ha lämnat dörren olåst. 

Im Pretty Sure I got my car pregnant!
  • Shaun the sheep

ojojoj, det händer ju så grymt mycket grejer i varje avsnitt!

tack för uppdateringen. Nu väntar jag med spänning på nästa måndag ;P

Bebis i maj♥♥
  • delifi2

har inte kollat igenom tråden men jag ahr en fråga.

vad heter FBI- spanaren, eller chefen eller vad han nu är för nåt. Hoppas ni ´vet vem jag menar och i vilket tv-program har jag sett honom förr, det var itne så längesen jag såg honom på tv

• Kaffekopp

Alexander? Han spelar väl i Invasion?

• delifi2

ja just det.

När kommer det tbx nån som vet?? sorry för ot här.

Min sambo kollar ju oxå på Prison break och har frågat mig flera ggr om jag tycker Dominic är sexig och jag kan ju inte annat än le å blir super generad

Svar på tråden Prison Break!