• Missix

Prison Break!

Ikväll är det dags igen. Kl 21,00 på 5:an.
    Vi ska titta och dräggla över en av dom snyggaste killarna på tv! Samt få en timme att gå med spännande underhållning.

Så fram med haklappar och rondskålar tjejer.

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-21 18:41:39:
    Nej inte på 5:an ju... På tv3 är det ju... Sorry!!
  • Svar på tråden Prison Break!
  • Licizzi
    delifi: heheRäcka ut tunganGlad
    ♥ Älskar D o Cicci Bella f. o5o726 ♥
  • delifi2

3 st säsonger finns det och ingen planering på att förlänga det hela vad jag har hört *snyft*

• nemogirl

limfi:kan erkänna att jag tyckte det var lite segt å jobbigt de 2 första avsnitten, tänkte som dig typ.. Men nu alltså... shit va spännande det är!!!! får ju magkatarr!

• limfi

Nemogirl: Ja men det är ju spännande...så man håller på att dö!!! Jag måste säga att det var länge sen jag såg en serie som var så spännande i nästan varje avsnitt! Men det är kul och för oss som tycker att måndagen är den värsta dagen på veckan har i alla fall nåt att glädjas åt!

Min kompis hade ju varit på nåt grejs i USA och då hade han varit där...jag frågade om han var lika snygg i verkligheten som på film. - Det var han!!! GAAAAHHH!!!!!

• Honey1982
    LajsaFajsa skrev 2006-11-01 11:28:04 följande:
    Hur många säsonger finns det av PB?
    säsong 2 går i usa nu så jag undrar vart ifrån delfi har fått att det finns 3 säsonger
  • limfi

Ja men de säger ju i pausen att man kan vinna en resa till nästa säsong av PB....så de kan ju inte bara hitta på att man ska få följa med bakom kulisserna!

• Mumin
    delifi2 skrev 2006-11-01 11:55:25 följande:
    3 st säsonger finns det och ingen planering på att förlänga det hela vad jag har hört *snyft*
    Men det räcker väl, de kan ju inte kuta runt och vara jagade i mer än 44 avsnitt!
    After all... tomorrow is another day.
  • delifi2

dom har 3 säsonger, vi vet att den 1:a säsongen handlade om planeringen och nu 2:a om rymmningen vad den 3 är tänker jag inte berätta för det har jag glömt men jag vet att det är 3 st iaf

Svar på tråden Prison Break!