• Missix

Prison Break!

Ikväll är det dags igen. Kl 21,00 på 5:an.
    Vi ska titta och dräggla över en av dom snyggaste killarna på tv! Samt få en timme att gå med spännande underhållning.

Så fram med haklappar och rondskålar tjejer.

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-21 18:41:39:
    Nej inte på 5:an ju... På tv3 är det ju... Sorry!!
  • Svar på tråden Prison Break!
  • betti

Hm...jag tycker det är liiite varning att det här kan spåra ur jag... Men jag hoppas inte det!
    Tyckte det vart alldeles för många turer med Michaels "fru" där, vems sida hon var på osv. Droppen blev när hon snodde Lincolns vapen och skulle ange dem.

En annan svag länk var hur agenten skulle få kontakt med Sarah; att hon avbröt honom på det sättet hon gjorde när han öppnade sitt hjärta i kyrkan om sina anhörigas död. Även om man VET att MS inte är ärftligt hasplar man nog inte ur sig det i en känslig stund sådär? Och på nåt sätt att han visste att det skulle få henne att reagera i egenskap av läkare, nja.

Gillar inte när det blir för mycket otroligheter på en gång!
    Vad tycker ni andra?

• sofia23

tycker med att det kan vara på väg att spåra ur liite....men hoppas inte

• Missix

Jag hoppas verkligen inte att den spårar ur. Men gärna att det liksom rullar på med livet så att säga. Det kan ju lätt bli långtråkigt annars.

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • sandy85

mina vänner äsger att det inte sårar ur utan det blir bara mer o mer spännande..

• Minelly

Någon som vill briefa mig om gårdagens avsnitt, samt någon som vet när reprisen går?????

• Mibe

Jag tycker oxå att det känns som om det kommer spåra ur.... Twin Peaks-varning! Snart kommer det nog dansande dvärgar...

Ska dom verkligen få det spännande i två säsonger till... 2 o 3 alltså....

Jag är skeptisk, men hoppas självklart!!

• Henax
    sandy85 skrev 2006-11-07 10:02:29 följande:
    mina vänner äsger att det inte sårar ur utan det blir bara mer o mer spännande..
    Kan det verkligen bli mer spännande?! Förvånad Hur ska jag klara  det?! Flört
  • Tingilya

Repris imorgon kl 00:45.
    Jag tyckte avsnittet va super!

• Minelly

00,45 ...suck, också en jäkla tid! Men tack för svaret.

Ingen som vill berätta lite smått om gårdagens avsnitt?

Svar på tråden Prison Break!