• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • loveliva
    Sussie- Kul att du är här!!!!!!!!! Jätte skoj med Gekås!!!!!!! Jag kan lägga ut bilder på mina fina fynd, håll koll på mitt galleri, ska försöka fixa det imorgon. När ska du till Ullared? Vi ska dit en sväng på lördag, kanske ses om du ska dit då också
  • stinamaria

Är det någon som vet om lammskinnet finns inne nu och vad det isåfall kostar?

• sandy85

lovelia: vilken storlek har din lille nu? och vilken köpte du? min dotter har 74 i kläder nu..ska jag köpa storlek 80 då i ullared?

• Jiie

När jag åker dit åker jag alltid så jag är nere vid 15-16 tiden. Det är inte alls så hysteriskt mycket folk då. Plus att jag aldrig åker vid löning och barnbidragsdags utan runt 13-18:e...funkat fint!

• faster

när är det bäst att åka till ulared??vi är ett gäng från östersundstarakten som tänkt åka ner..men vet av egen erfarenhet att det ofta är kööer..nån som vet??
    finns det barnvagn o resesäng o i så fall vad kostar d?

• BlygTjej

Hej. På torsdag blir det resa till ullared.. Är det något speciellt som man bara måste köpa? Åker mest dit för bebis grejer, bebis anländer i januari..

• BlygTjej

Hej. På torsdag blir det resa till ullared.. Är det något speciellt som man bara måste köpa? Åker mest dit för bebis grejer, bebis anländer i januari..

• loveliva
    Sandy85- min stora kille på 2 år har 86/92 i kläder nu, en stl 90 passar honom, skulle tänka mig att 80 är lagom till din tjej.

faster- de har resesäng men kommer ej ihåg vad den kostar runt 300 kr tror jag. Barnvagn har de också, Modi heter den, kostar nog ca 1500 kr, sen har de ju sulkysar av olika slag.
  • loveliva
    stinamaria- lammskinnet fanns kvar när jag var där i fredags, vet inte riktigt vad det kostade, ca 300-400 kr tror jag.
  • lillan76

Vi tänkte åka dit den 30 okt en lör.. vad tror ni om hur mycket folk där e då??? eftersom det är löning dagarna innan...

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden