Pandas hangarounds

Vad gäller nr 35 kan man t o m gått hem så fort man fått maten!
Dessutom slipper man disk å städ efter!! *smart*
41. När jag var gravid med William började jag brodera ett babytäcke (korsstygn) - dvs hösten/vintern 2001. Jag är fortfarande inte klar... Spar det nog till barnbarnen istället...
42. När jag var liten (minns inte exakt ålder, men inte så gammal iaf) fick jag och min bästa vän Camilla för oss att vi skulle sluta äta mat och istället äta papper! Bullpapper var godast...
43. På tal om att äta knepiga grejer då --- när jag var bebis hade jag en nalle som jag åt upp hela pälsen på! Kke inte så underligt att jag har känslig mage numera...
44. Båda gångerna jag varit gravid har jag lyssnat på Carolas "Jul i Betlehem"-skiva och gråtit floder ( *är det själva himmelen som jag gungar i min famn* ) i bilen på väg till och från jobbet - i september!! (Både Wille och Hannah är födda i april)
45. I sovrummet hängde jag upp två stjärnor i fönstret i julas (inte såna där med lampa i utan pynt) - de hänger där fortfarande...
Haha, jag vet!
Om det inte var för att jag var så jästrans lik mina föräldrar utseendemässigt skulle man kunna tro att jag var adopterad dessutom - för de är väldans ordningssamma båda två och dessutom överenergiska - jag är hur lat som helst och ser inte ens röran...
Jag brukar säga att jag har en känslig konstnärssjäl som inte besväras av sådana världsliga ting!
Det måste iaf ha varit nånstans i närheten av där mina föräldrar fann mig - när jag läser dina punkter kunde många av dem vara mina egna. Skrämmande!!
Hur är det med Panda idag??? *kramar*
Klart jag frågar när jag ser att du är här!!
Ledsen för att det är illans idag!!
*kramar hårt*
Förstår att du inte vågade då han är borta!
Gissar att besöken gör dig sämre för att saker dras upp... Du kke måste ner för att komma upp?!
*kramar*
Mårrn, mårrn Panda!
Somnade du när du nattade Mandis igår?
*kramar*
Äh, förstod nästan det när du inte dök upp igen igårkväll!
Åh, gott att få sova så länge!! *lääängtar*