Inlägg från: vickis75 |Visa alla inlägg
  • vickis75

Pandas hangarounds

Peta försiktigt bara katten!! Man måste vara försiktig med henne!!

Wow, nu är jag en a-hangaround!! *delar ut några autografer till* Kyss

Förvirrad - helt enkelt!
  • vickis75
    Aangiee skrev 2006-09-10 13:28:18 följande:
    *drar ner vickis75 från de rosa molnen och gör henne påmind om att hon inte är STJÄRNAN i denna tråden....*
    Nä, men nästan nu när jag är a-hangaround!

Okkis katten - ska skaffa mig en egen tråd - när jag orkar. *gäsp*
    Förvirrad - helt enkelt!
  • vickis75

Men jag försökte bara hålla nere värdet på dina oändligt värdefulla autografer Panda! Visst är det jättesmart!! Ingen av de andra förstod mitt trick - de snodde åt sig autografer så det stod härliga till hela bunten - så tricket funkade m a o!!

*pussar Pandas fötter*

Förvirrad - helt enkelt!
  • vickis75

Åh Panda, du min stora idol - jag tackar ödmjukast för erbjudandet! Självklart vill jag vara din manager!!

*pussar Pandas fötter lite till*

Förvirrad - helt enkelt!
  • vickis75

Men AngiePangie - det är väl inget att tjura för, du kan inte rå för att du inte är lika lömsk som jag!

Barnflicka passar säkert dig alldeles utmärkt!

Förvirrad - helt enkelt!
  • vickis75
    KatastrofKatt skrev 2006-09-10 20:48:48 följande:
    och dessutom, pandalusken, har du inte nyst en enda gång i min närvaro...JAG däremot smittas ju av ALLA åkommor du drar över dig... *hosta tappert* try less, fail less
    Och du fattar inte alls vad hon har dig till egentligen???

*viskar* Du vet kungliga förr i tiden hade alltid en provsmakare...
    Förvirrad - helt enkelt!
  • vickis75
    KatastrofKatt skrev 2006-09-10 20:54:17 följande:
    vickis75 skrev 2006-09-10 20:51:39 följande: KatastrofKatt skrev 2006-09-10 20:48:48 följande: och dessutom, pandalusken, har du inte nyst en enda gång i min närvaro...JAG däremot smittas ju av ALLA åkommor du drar över dig... *hosta tappert* try less, fail lessOch du fattar inte alls vad hon har dig till egentligen???  *viskar* Du vet kungliga förr i tiden hade alltid en provsmakare... Förvirrad - helt enkelt!mmm, men jag smakar bara på hennes kaffe.. och det EFTER att alla andra tagit en klunk.särskilt håller jag koll på s n a f u s reaktion.. och reagerar inte han, vet jag att kaffet är drickbart. try less, fail less
    Det är vad du tror ja!! Det är vad de vill att du ska tro! Managern ( - jag) har berättat noga för både Panda och S N A F U precis hur man låtsasdricker! Hemlis
    Förvirrad - helt enkelt!
  • vickis75

Närå, tror inte det var nån som såg!! Hemlis

*viftar bestämt* Okej - alla tittar bort när Panda och managern ( - jag) pratar hemlisar!! *tittar strängt*

Förvirrad - helt enkelt!
  • vickis75
    Fullkastrullkatastrof kke kunde va nåt annars?? Vad tycks om den - va - va - va??
    Förvirrad - helt enkelt!
  • vickis75

Du Panda - granntanten du vet... - hon är din hemliga livvakt! *managern har koll minsann*

Förvirrad - helt enkelt!
Svar på tråden Pandas hangarounds