Pandas hangarounds
Panda: Jupps precis därför.Kattastrofkattan: Det är precis vad jag har instruerat henne att få dig att tro! *ler listigt*
Bland mina "starka bilder" har jag lite kattmutor om du behöver få katten ifrån dig Panda! (inget för känsliga typer dock)
Värst av allt var - att jag trampade nästan på skrället när jag letade gem i hallen. Borde ha lärt mig vid det här laget att tända lampan innan jag knallar ut i hallen där kattluckan är. *suck*
Fast hellre så här än uppätna - de lämnar nämligen vissa delar och det är äckligt att stampa på!!! *ryyyser och hostar lite*
Just ja - råttor är ju sådana ni har i storstan!!
Inte ens på bild??
När man får div serverat på hallgolvet blir man en mästare på att se skillnad!! Mkt mer lärorikt än biologilektionerna i skolan (iaf vad gäller smådjursarter)...
Ah, kul Panda! Hur mår lillskruttis nu då??
Kan tänka mig att det tar ett tag innan magen känns okej... Huvudsaken är ju iaf att hon dricker, tjejen!!
Hoppas S N A F U inte glömt hur man parlez-suedoize nu när han kommer hem! (stavar visst som en kratta men iaf...)
Jupps - pratar franska är helt rätt! Ungefär vad jag kan efter att ha läst 4 år jag med... Eller - jag kan översätta en hel del från franska till svenska, men tvärsom är det skrutt med.
Illa nu när min lillasyster flyttar till Luxemburg där de parlar francais stupalöst!!