Inlägg från: vickis75 |Visa alla inlägg
  • vickis75

Pandas hangarounds

Panda: Jupps precis därför.

Kattastrofkattan: Det är precis vad jag har instruerat henne att få dig att tro! *ler listigt*
    Förvirrad - helt enkelt!
  • vickis75

Bland mina "starka bilder" har jag lite kattmutor om du behöver få katten ifrån dig Panda! (inget för känsliga typer dock)

Förvirrad - helt enkelt!
  • vickis75

Värst av allt var - att jag trampade nästan på skrället när jag letade gem i hallen. Borde ha lärt mig vid det här laget att tända lampan innan jag knallar ut i hallen där kattluckan är. *suck*

Fast hellre så här än uppätna - de lämnar nämligen vissa delar och det är äckligt att stampa på!!! *ryyyser och hostar lite*

Förvirrad - helt enkelt!
  • vickis75
    KatastrofKatt skrev 2006-09-10 21:53:57 följande:
    EEEEEW... jag är ju numera en kastrull och inte nån råttäande galning try less, fail less
    Äter inte kastruller möss?? Det är en skogsmus - inte nån råtta! Råttor är stooora och har lång tjock äcklig svans!!
    Förvirrad - helt enkelt!
  • vickis75

Just ja - råttor  är ju sådana ni har i storstan!!

Förvirrad - helt enkelt!
  • vickis75

Inte ens på bild??

När man får div serverat på hallgolvet blir man en mästare på att se skillnad!! Mkt mer lärorikt än biologilektionerna i skolan (iaf vad gäller smådjursarter)...

Förvirrad - helt enkelt!
  • vickis75

Ah, kul Panda! Hur mår lillskruttis nu då??

Förvirrad - helt enkelt!
  • vickis75

Kan tänka mig att det tar ett tag innan magen känns okej... Huvudsaken är ju iaf att hon dricker, tjejen!!

Förvirrad - helt enkelt!
  • vickis75

Hoppas S N A F U inte glömt hur man parlez-suedoize nu när han kommer hem! (stavar visst som en kratta men iaf...)

Förvirrad - helt enkelt!
  • vickis75

Jupps - pratar franska är helt rätt! Ungefär vad jag kan efter att ha läst 4 år jag med... Eller - jag kan översätta en hel del från franska till svenska, men tvärsom är det skrutt med.
    Illa nu när min lillasyster flyttar till Luxemburg där de parlar francais stupalöst!!

Förvirrad - helt enkelt!
Svar på tråden Pandas hangarounds