Inlägg från: vickis75 |Visa alla inlägg
  • vickis75

Pandas hangarounds

KatastrofKatt skrev 2006-09-09 20:13:12 följande:
    jag var helt inne på att utbilda mig till teckenspråkstolk för flera hundra år sedan...men det blidde aldrig av..fan vad spännande. trivs du med det? try less, fail less
    Haha, jag är outbildad vuxendövtolk! Råkade bara vara j***igt snabb på att skriva ändå. Sen är det ett plus att jag får teckna lite ibland, för det är skitkul!!

Jupps - trivs kanonbra!! Fördelen som tolk är att man får gå på en massa föreläsningar och sånt i jobbet som man aldrig skulle hört annars.
    Förvirrad - helt enkelt!
  • vickis75
    Panda skrev 2006-09-09 20:32:27 följande:
    Jag får snart ett psykbryt... ALL vätska kommer upp hela tiden . Vad ska jag göra? /Kan nu titulera mig som fotograf
    Hur går det???

*funderar* Te med mkt socker i - kan oxå funka - börja med 1 tsk, vänta minst 5 min och sen en tsk till osv. Ta det illans långsamt! (å ingen mjölk utan rent te och socker)
    Förvirrad - helt enkelt!
  • vickis75

Bra - ring och hör vad de säger! Barn blir ju som sagt uttorkade fortare än vuxna.

De här hittade jag på nätet:

Stockholms län 08-320 100

Sörmlands län 0771-77 11 77

Kan det va nåt av dem du letar efter??

Förvirrad - helt enkelt!
  • vickis75

Varsågod!

Rapportera hur det går!!

Förvirrad - helt enkelt!
  • vickis75
    Panda skrev 2006-09-09 21:36:48 följande:
    Får hon inte behålla något alls på två timmar så måste vi åka in, med tanke på hur snabbt hon blivit uttorkad gångerna innan.Åh, vad jag önskar att S N A F U var hemma... /Kan nu titulera mig som fotograf
    Förstår det!!! Konstigt nog är det alltid så här hemma iaf att när maken är borta händer det alltid nåt sånt (sist skrek Hannah konstant hela kvällen och Wille blev dålig i magen i sömnen, så jag fick sanera en bajsig son och säng!!!)

Usch din stackare - och stackars lilltjejen!!!
    Förvirrad - helt enkelt!
  • vickis75

Godnatt Panda!

Hoppas det har vänt nu, så lillsnurpan slutar kräkas och att ni får sova inatt!

Förvirrad - helt enkelt!
  • vickis75

Godmorgon Panda! Hur har det gått inatt??

Förvirrad - helt enkelt!
  • vickis75

Åh, skönt att det gav sig utan sjukhusbesök och dropp iaf!!
    Jo, hon har all rätt att vara avslagen idag - stackarn!

Har du lyckats sova nåt själv??

Förvirrad - helt enkelt!
  • vickis75

*viftar* Jag har sett henne!! Jag sa dessutom godmorgon först till henne idag!

Förvirrad - helt enkelt!
  • vickis75

Åh, min första autograf!!

*delar villigt ut till höger och vänster*

Förvirrad - helt enkelt!
Svar på tråden Pandas hangarounds