• Anne M

Pandas hangarounds

Här kan alla mina fans skriva en rad eller tre Penga mun.
    /Kan nu titulera mig som fotograf
  • Svar på tråden Pandas hangarounds
  • Anne M
    vickis75 skrev 2006-09-14 17:40:02 följande:
    Fler:6. Jag är internetberoende (numera även effelberoende).7. Jag tycker att Photoshop är ett omåttligt kul program att greja runt i.8. Jag blir omåttligt grinig - näst intill folkilsk - när jag blir hungrig eller om jag inte fått sova... 9. Jag är väldans spruträdd och födde därmed både William och Hannah utan ryggbedövning bara pga att jag vet att den sprutan är superduperstor!10. Den där spruträdslan har gjort att jag vägrar ta bort en stor leverfläck som jag har på halsen! Ska den bort får de söva mig - för dels vägrar jag bli stucken med en spruta i ett område där jag ser vad som händer i ögonvrån, dels är jag livrädd för den jästrans skalpellen!Såja - bara 90 kvar! Förvirrad - helt enkelt!
    Tips... Kolla din inbox .
  • vickis75

Godnatt Pandaskruttan!

*kramar om*

Förvirrad - helt enkelt!
  • vickis75

*godmorgonkramar*

11. Jag är en boksamlare. T o m så galen att jag gärna lånar böcker på biblioteket och läser - är de bra så köper jag dem! (gäller främst författare jag inte läst innan)

12. Jag har alldeles för livlig fantasi för mitt eget bästa - inte bra i kombination med en släng mörkerrädsla...

13. Efter att ha sett "hajen" hade jag t o m problem att gå på toaletten - vem vet vad som kunde tänkas dyka upp ur röret och bita mig i rumpan...

14. Jag är bra på att göra bort mig. *suck*

15. Jag är helt övertygad om att vi har en hustomte här i huset. Och dessutom är jag säker på att den rackarn lagt beslag på ett av mina armbandsur. (det var 10 år sen och det har fortfarande inte dykt upp trots totalrenovering av större delen av huset).

Kommer fler framåt dan...

Förvirrad - helt enkelt!
  • KatastrofKatt
    vickis75 skrev 2006-09-14 17:40:02 följande:
    Fler:6. Jag är internetberoende (numera även effelberoende).7. Jag tycker att Photoshop är ett omåttligt kul program att greja runt i.8. Jag blir omåttligt grinig - näst intill folkilsk - när jag blir hungrig eller om jag inte fått sova... 9. Jag är väldans spruträdd och födde därmed både William och Hannah utan ryggbedövning bara pga att jag vet att den sprutan är superduperstor!10. Den där spruträdslan har gjort att jag vägrar ta bort en stor leverfläck som jag har på halsen! Ska den bort får de söva mig - för dels vägrar jag bli stucken med en spruta i ett område där jag ser vad som händer i ögonvrån, dels är jag livrädd för den jästrans skalpellen!Såja - bara 90 kvar! Förvirrad - helt enkelt!
    *väntar spänt på en fortsättning*
    try less, fail less
  • Anne M

Väntar på en fortsättning .

• vickis75
    Panda skrev 2006-09-15 08:21:12 följande:
    Väntar på en fortsättning . /Kan nu titulera mig som fotograf
    Haha, när jag är färdig med alla 100 kommer ni inte tro utan veta att det är en heltokig typ som sitter här...
    Förvirrad - helt enkelt!
  • Anne M
    vickis75 skrev 2006-09-15 08:24:13 följande:
    Panda skrev 2006-09-15 08:21:12 följande: Väntar på en fortsättning . /Kan nu titulera mig som fotografHaha, när jag är färdig med alla 100 kommer ni inte tro utan veta att det är en heltokig typ som sitter här... Förvirrad - helt enkelt!
    Like u anyway .
  • KatastrofKatt
    vickis75 skrev 2006-09-15 08:24:13 följande:
    Panda skrev 2006-09-15 08:21:12 följande: Väntar på en fortsättning . /Kan nu titulera mig som fotografHaha, när jag är färdig med alla 100 kommer ni inte tro utan veta att det är en heltokig typ som sitter här... Förvirrad - helt enkelt!
    mee too

och desasutom.. vem är INTE galen av oss här?? Penga mun
    try less, fail less
  • vickis75
    på er!!

Hm, kan inte hålla mig härifrån ju - just nu"städar" jag övervåningen... Oskyldig
    Förvirrad - helt enkelt!
Svar på tråden Pandas hangarounds