• riot

One Tree Hill spoilertråd.

Här är en tråd för oss som vill snacka spoilers och har sett hela säsong 3 och nu väntar otåligt på att säsong 4 ska börja. Självklart också en tråd för er som följer serien på svensk tv men helt enkelt vill ha lite smaskig information om vad som komma skall!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-06 13:27:30:
    På söndag går den här tråden ut så jag startar en ny tråd, ni är välkomna till den nya tråden på SÖNDAG. Jag postar en länk lite senare. Men skriv gärna inte i den nya tråden nu, utan fortsätt skriv här till söndag så slipper vi blir förvirrade!

• Svar på tråden One Tree Hill spoilertråd.
  • Angelstorm

Testade å backa men det blev inte bättre för det... så nu har man missat en massa som sagts

• mjukisvicki

min hacka med men jag fick starta om och hålla på lite så blev det bara bra

tyckte avsnittet var jätte bra.
    tycker så synd om nathan, hoppas det fixar sig för dem
    och undrar när lucas och peyton ska inse att dom har känslor för varandra?

• Angelstorm

hehe nästa avsnitt så ska tydligen brooke vilja ha tillbaka Lucas :D å då hittar Brooke, Peyton i Lucas rum =) hahaha... blir väl en massa tjaffs, lite löjligt men de har inte direkt varit någon kattfajt mellan dem sedan säsong 3

• mjukisvicki

angelstorm. kan du skicka länkt till den promon?
    jag har jätte svårt att hitta på den saiten

• Angelstorm

mjukisvicki
    Här é länken:

Hoppas den funkar.

• MissHollanda

hej. ur får ni tag i alla avsnitt. nskar jag hade dom!!!!!!!!

• Honey1982

brooke har verkligen otur med killar, men jag tycker allt att peyton och lucas ska vara tillsammans ändå.
    avsnitt 7 var riktigt bra tycker jag .

• Angelstorm

Lucas hårfärg var iallafall mkt bättre än förra avsnittet haha... kyckling :) inget fel på färgen men på honom passade de inte

• MissHollanda

här var man riktigt trevliga ?

Svar på tråden One Tree Hill spoilertråd.