• riot

One Tree Hill spoilertråd.

Här är en tråd för oss som vill snacka spoilers och har sett hela säsong 3 och nu väntar otåligt på att säsong 4 ska börja. Självklart också en tråd för er som följer serien på svensk tv men helt enkelt vill ha lite smaskig information om vad som komma skall!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-06 13:27:30:
    På söndag går den här tråden ut så jag startar en ny tråd, ni är välkomna till den nya tråden på SÖNDAG. Jag postar en länk lite senare. Men skriv gärna inte i den nya tråden nu, utan fortsätt skriv här till söndag så slipper vi blir förvirrade!

• Svar på tråden One Tree Hill spoilertråd.
  • Angelstorm

det var 7:e avsnittet som visades i onsdags/torsdags.
    det enda som finns för avsnitt 8 är promon

• riot

Ni kommer förmodligen inte hitta avsnitten på youtube längre, vet att flera av dom användarna som brukade lägga ut avsnitten har fått varningar att dom absolut inte får göra det. Så..

• Mamma AnnieE

Å jag vill oxå få hem dem avsnitten... men é total kass på att ladda hem
    årkar inte vänta på att dem ska komma hit till sverige för säsong 3 har ju precis slutat...

Annie
  • Aminaa

Angelstorm, Tack! tyckte de va nåt konstigt, blandade ihop alla avsnitt Men sjuan finns fortfarande på Youtube, kollade på det igår... åhhhh jag älskar nathan!!!!! Så himla söt..

• Hannahbejb

Hello! Åh, och jag stör mig lite på att Nathan lånade pengar av den skumma killen. Skulden kommer ju inte vara avskriven utan Nathan kommer fortsätta behöva göra saker...

Jag hejjar på Brooke och Lucas! :)

• numberone

Ooooh imorn är det dags för ett nytt avsnitt igen *längtar* Hur skall det gå för Brooke nu när hennes hjärta återigen är krossat? Jag tror nog att det kommer att hetta till mellan Peyton och Lucas. Sen tror jag även att Nathan kommer att få big trouble pga sina lånade pengar...

• hampusmamma

ursäkta kanske är lite trög men går oth är det inte säsongs uppehåll? Om det går så i vilken kanal??????

• numberone

hampusmamma: Vi följer avsnitten från USA och där är inte uppehåll ännu...

• hampusmamma

på internet eller?? TRÖG!!!!!!

• numberone

Mmm via nätet kan man väl kalla det

Svar på tråden One Tree Hill spoilertråd.