Borlänge friskisar
Startar en tråd för oss som går eller vill gå på Friskis & Svettis i Borlänge. (Eller annan motion)
Här kan vi prata träning och söka sällskap till träningspassen.![]()
Startar en tråd för oss som går eller vill gå på Friskis & Svettis i Borlänge. (Eller annan motion)
Här kan vi prata träning och söka sällskap till träningspassen.![]()
FiaLisa Nej det visste jag inte.
HAr lite värk idag men den blir nog värre imorgon.
Är så typiskt nu när man vill träna, nästa vecka jobbar jag sent 2 dagar och sen jobbar sambon em och S farbror m familj är bortresta så det blir nog inte mkt träning för mig då. Såååååå typiskt.
VIlket pass är det ni går på? Jag bör nog börja på absoluta minimun-nivån.. ![]()
Jaha ja nu har jag varit till doktorn så jag vet att jag kanbörja träna. Jag ska börja på en låg nivå och testa mig fram.
När ska nån iväg på gympa?
anne - vi brukar hålla oss till basnivån, ibland smiter det in något medelpass. Men om vi fixar det, då gör du det också!
Anki - vad bra att du kan börja träna igen! Fick du någon klarhet i varför du har så ont?
FiaLIsa : Jag har skickat privat mess till dig m svar på din fråga.
Bas imorgon kl 17-18 nån som ska gå?
Ang. bas i morgon - få se om jag ids åka upp till Blge fast jag inte jobbar. Vore kanon om det fanns någon mer häromkring så vi kunde samåka, slapp jag åka själv varje gång.
Anki - såg ditt svar....
Kan inte idag: ska på simning med sonen. Blir nog bara fredag för min del den här veckan.