• Anki750

Borlänge friskisar

Startar en tråd för oss som går  eller vill gå på Friskis & Svettis i Borlänge. (Eller annan motion)
    Här kan vi prata träning och söka sällskap till träningspassen.Cool

• Svar på tråden Borlänge friskisar
  • FiaLisa75

Få se om jag kommer i morgon. Jobbar till ½1, sem möter sambon upp och vi ska gå i Kupolen och handla lite julklappar. Få se hur länge jag blir kvar.

• Adeliha

Söndagens 16 pass någon?Ett medel....

• Caroline79

Adeliha tyvärr, ska på simning då. Blir nog inget förräns onsdag/torsdag för min del.

• FiaLisa75

Tyvärr inte Adeliha. Siktar in mig på måndagen istället. Vet dock inte om det blir Runes eller baspasset klockan 8, svårt val......

• FiaLisa75

Typiskt! När man fär en gångs skull börlar klockan 8 istället för 7 (=sovmorgon), så har sambon bokat in bilen på verkstan. Så jag måste vara i BLge till 7 iallafall då den ska på Kroons..... *suck*. Vet därför inte om jag hinner med någon träning idag. Ska ju hinna ta mig från jobbet (till fots) och dit för att hämta bilen, om den är klar dvs..... Så, det visar sig om jag hinner med er idag, jag har iallafall väskan med mig!

• Adeliha

Blir nog Runes pass för min del.

• FiaLisa75

Ok, ännu en friskis-vecka börjar i morgon!
    Jag tänkte köra Runes pass, om jag lyckas hitta barnvakt. Sambon ska på övning med brandkåren kl:19, och tills dess är jag inte hemma .
    Någon mer som hänger med?

• critan

ja om din barnvakt kan ta mina barn också så kan jag hänga med!

blir dåligt med träning nu när m jobbar borta, tråkigt.

critan, mamma till 3 helt fantastiskt fina tjejer!
  • FiaLisa75

critan - hoppas att du kan följa med! Runes pass är så himla roliga, men jobbiga....

Svar på tråden Borlänge friskisar