• Anki750

Borlänge friskisar

Startar en tråd för oss som går  eller vill gå på Friskis & Svettis i Borlänge. (Eller annan motion)
    Här kan vi prata träning och söka sällskap till träningspassen.Cool

• Svar på tråden Borlänge friskisar
  • Anki750

Hej!
    Är ledsen i kroppen och har fruktansvärd värk så jympa är inte aktuellt just nu. Ska till läkaren på fredag så får de ta och reda ut vad detta helsike beror på. Tror jag blir tokig.

• Adeliha

Töser...måste ändra mig om fredag.Ska bort på middag då....

• critan

meeeeen lotta......jaja. men du kommer väl, caroline? för risken finns att jag struntar i det om jag ska gå själv. fia då förresten, kommer du?

• anne h

Hänger gärna på när jag kan andas ordentligt igen.

/anne.h, stolt morsa till fyra absolut perfekta barn ♥
  • Caroline79

Critan Jag kommer. Har lovat en kompis att infinna mig där och jag blir vansinnig om jag inte får träna.
    Samuel blir med till jobbet imorgon så att sambon kan jobba hela dagen, då kan jag med gott samvete åk ifrån för att träna.

• FiaLisa75

critan - jag har tänkt träna då. Slutar ju 12.25 och tänker fördriva tiden på något sätt fram tills dess, slipper jag åka fram och tillbaks menar jag
    Vi kan ju höras via sms i morgon.

Syns då!

• Anki750

Jag vill så gärna men kan inte. Ska till läkaren idag så får vi se vad domen blir. Sk försöka träna igen när jag vilat upp mig över helgen.
    KRam på er

• FiaLisa75

Åh, så skönt det var!
    Tack critan för sällskapet, och Caroline (fast du visste nog inte att det var jag , det var iallafall jag som var med critan)

• critan

tack själv! det var ett bra pass, känner att jag får träningsvärk imorgon!

Svar på tråden Borlänge friskisar