• Zemlan

Trisomi 18

Hej allihop. Är i v.30+3 och har precis fått besked om att vårt barn har en kromosomavvikelse, Trisomi 18. Jag måste gå graviditeten ut och föda som vanligt... Någon med erfarenhet? Kan barnet överleva? Livskvalitet?? Såå tacksam för svar. Kram

• Svar på tråden Trisomi 18
  • Topdog

Tänker på dig och önskar dig och din man och lilla Vilma ett stort lycka till!

• fru vanheden

Tänker också på er idag och hoppas att allt går så bra som det kan...
    Lycka till,
    Mia

• Lm71

Ni finns i mina tankar idag....
    Kramar Lillemor

Det viktigaste är inte att aldrig falla, utan att kunna resa sig efter varje fall....
  • Margaret

Hoppas att det går bra idag och att ni får den bästa tänkbara hjälp att möta Vilma och ert nya liv. Många kramar till er alla tre.

• beautifulstardust

Jag tänker på er så otroligt mycket idag! Skickar alla kramar som finns till er.

• Sara K

Hoppas hoppas hoppas allt går bra idag!!!
    LYCKA TILL!!!!!

Sara, stolt mamma t. Stella -05 o Wiggo -06!!
  • lucasmama
    Hoppas att allt går bra! Tänker på er! Kramar!
    ~Stolt mamma till världens bästa Lucas~
  • kerstin71

Tänker på dig idag vännen...

Hör av dig när du orkar och känner för det.

Kram Anna

• MrsL

Många kramar! Hoppas det går så bra som möjligt idag.

Jag är aldrig vilse, bara geografiskt felplacerad!
  • zukits1

Tänker på er idag! Hoppas att allt går bra.

• columbine

hoppas alla runt er gör allt för att er upplevelse ändå skall bli så bra som det är möjligt. försök att inte panikrusa från allt även om det kan kännas övermäktigt allting, försök att vara i nuet, tiden kommer aldrig tillbaks. hoppas ni kan känna stöd i varandra. tänker på er...

• elliot1

Skickar en stor kram. Ni fick den vackraste lilla ängeln!!!! Tänker på dig!!

• lieh

Känner enormt mycket för och med er. Vilken vacker förlosningsberättelse du har skrivit. Grät mig igenom den.
    Tänker på er och er lilla Vilma!

• columbine

även om det känns otroligt hårt så fick ni ett fantastisk möte/avsked o ni verkar ha kunnat vara i nuet precis som jag önskade, hoppas att begravningen oxå blir precis så fin som ni vill ha den, duktiga du som verkligen blivit mamma, även om det tar ett tag att förstå...

Svar på tråden Trisomi 18