• Anonym (mizzy)

Hur onanerar ni??

Hur ofta och HUR onanerar en normalsvensk!? hehe. De undrar jag.
    Jag onanerar typ aldrig. Hade ju inget behov när jag hade ett förhållande, men nu sedan en mån är jag singel. Känner mig bara dum när jag gör det.. Iaktagen eller nått..

Då blire iaf en dildo iså fall, men känslan saknas ju, finns ingen att kyssa...

• Svar på tråden Hur onanerar ni??
  • Anonym (nybörjare)

Jag har försökt i duschen och tycker det är skönt men är nog inte tillräckligt avslappnad för att få orgasm.
    En dum fråga kanske, står ni upp i duschen och onanerar och får orgasm?
    Jag har nog svårt för att få orgasm stående. Vill helst ligga eller halvsitta (på kanten) på en stol (som jag gör på kontorsstolen framför datorn när jag får fina länkar serverade).

• Anonym (supertips)

Hejsan allihopa!! Nu ska ni få ett supertips jag fick på FL- en deo! Man tar en gammal rulldeo(med stort huvud som rullar lätt) tvättar den ordentligt och sen var det vissa som hade i glidmedel eller olja i den men jag tar bara en ordentlig klick på "bollen" sen är det bara att köra! Jag lovar- det är det närmaste jag kommit känslan av att bli slickad när jag varit själv. Orgasmerna kan variera- ibland tycker jag den blir lite för kort så då byter jag till fingrarna mot slutet, men vägen dit blir super!!!

• Anonym (Onani!)

Anonym (flinar) hallelujah!

• Anonym

Anonym (supertips)

Oj inte tänkt på det! Låter najs...ska ta slut på min deo nu haha

För att svara på TS....i stort sett varje dag när det inte blir sex me sambon. jättebra förhållande o sexliv...bara jag som har större sexlust än han.

• Anonym

anonym supertips, nu går jag omedelbart och tömmer min deo för jag lever i ett förhållande men min man har aldrig slickat mej så jag har fått leva på fantasier och minnen av det i 5 år!Han har aldrig slickat nån så det är inte mej det är fel på,hehe.
    Tack för tipset!!

• Julias Farsa

Drar med näven upp o ner. Tar 1 minut. Klart.

• Meddelande borttaget
  • Anonym

sprang alla iväg å körde me deon nu eftersom ingen svarar?hahaha

• Anonym (harlekin!)

Jag gillar att läsa harelkin böcker innan =)=)

• Anonym (mizzy)

Deon verkar jävligt bra!! Men ja kan dock itne fatta hur man får in glidmedlet I deon, går ju inte o öppna lixom..
    Men ja ska verkligen prova det, slickandet tycker ja är bäst!! liknar det de, så är de absolit värt att prövas!

Svar på tråden Hur onanerar ni??