• Anonym (mizzy)

Hur onanerar ni??

Hur ofta och HUR onanerar en normalsvensk!? hehe. De undrar jag.
    Jag onanerar typ aldrig. Hade ju inget behov när jag hade ett förhållande, men nu sedan en mån är jag singel. Känner mig bara dum när jag gör det.. Iaktagen eller nått..

Då blire iaf en dildo iså fall, men känslan saknas ju, finns ingen att kyssa...

• Svar på tråden Hur onanerar ni??
  • Anonym (generad)

Lustigt vad man går igång på... Blir lite sugen att gå in och väcka maken när jag läser det här... Hur jag onanerar? Oftast blir det en "snabbis" då jag gnuggar ett par fingrar på klitoris, tar bara ett par minuter innan det går för mig.
    Vill jag har något rejält onanerar jag i duschen, vi har som tur är ett munstycke som har tre olika lägen varav ett är massagestråle... Med den på får jag multipla orgasmer och när jag väl gör det vill jag knappt sluta... Otroligt skönt...
    Får bara inte glömma att stretcha lår och rumpa efteråt, annars får jag träningsvärk!
    Fast det jag egentligen tycker allra bäst om är att onanera till porrfilm. Tidningar går också bra, men det måste vara bilder som jag gillar och det är svårt att hitta i de flesta tidningar som ändå vänder sig till män, då är porrfilmer bättre, där kan man få en annan känsla liksom, få den rätta stämningen liksom...

Blir nästan lite generad när jag skriver det här, känns som någon står och läser över axeln...

• Patrik vill bli Pappa

Myser vill höra mer

• cruZZe

Har inget specifikt runkschema precis. Det blir någon gång då och dånär inte frun har lust eller liknande. Oftast blir det med hederliga fröken höger till lite porr.

• Anonym

Ett par gånger per vecka kanske. Både med duschen eller med min rabbit..

• Anonym

Jag gör det aldrig ensam,däromot nästan alltid när min man och jag har sex ,då använder jag min rabbit och min man tittar på,då blir han kåt igen och så kör vi en gång till..........

• Anonym (kvinna)

Jag har man,och bra sex.

Men jag älskar att onanera och gör det nästan varje kväll innan jag somnar.
    Använder ofta läder eller skinn handskar,sexiga ni vet...vibrerande dildo eller rabbit.
    Har gjort det i duschen men det är inte lika skönt tycker jag.

Det bästa är att läsa en erotisk bok med spänning i....man blir väldigt kåt.

• Patrik vill bli Pappa

De e sorgligt och låter väl förmodligen helt horibelt,,,men jag kan inte onnanera på egen hand,,önskar jag kunde

• Anonym (mizzy)

Okej. Jaaa där ser man, många olika stilar. Undrar varför vissa männiksor inte kan eller vill göra det på egen hand. Jag hör verkligen dit, känner mig iakktagen som sagt och får typ skuldkänslor... Vettifan varför. Önskar jag kunde göra det oftare och njuta av det. Det ska ju vara mkt nyttigt för hela kroppen att onanera. Därav uttrycket- ONANERA MERA!

• Patrik vill bli Pappa

Precis,,och visst e de skönt när man kan,,känner igen dedär "bevakningskänslan" oxå,,,önskar,,, önskar,,,

• Anonym (Flinar)

HAHA det här va ju rätt roligt o läsa... jag har 2 barn o en särbo.... har jätte bra sex med killen o ofta! men onanerar ändå nästan varje dag.... när jag är själv... när han är med.... på kvällen när barnen sover.... mitt på dagen när barnen är ute.... i duschen.... med dildo... utan dildo.... vibratorn är nog ändå min bästa vän.....

Ha så kul alla flickor o onanera mera... ett jätte bra o trevligt sätt att lära känna sig själv

Svar på tråden Hur onanerar ni??