• Anonym (mizzy)

Hur onanerar ni??

Hur ofta och HUR onanerar en normalsvensk!? hehe. De undrar jag.
    Jag onanerar typ aldrig. Hade ju inget behov när jag hade ett förhållande, men nu sedan en mån är jag singel. Känner mig bara dum när jag gör det.. Iaktagen eller nått..

Då blire iaf en dildo iså fall, men känslan saknas ju, finns ingen att kyssa...

• Svar på tråden Hur onanerar ni??
  • jessielarsson

Jag gör det i stort sett varje dag, trots att jag å min sambo har ett bra sexliv. Gör det när jag ska sova, somnar på 3 röda efteråt, jätte gott! Gör det även när jag kollar på porrfilm, då ska det helst vara två tejer som har sex. Är inget jag skulle vilja göra i verkligheten men på film är det tändande!

• Anonym (generad)

Är ikväll för första gången på säkert nått år helt ensam hemma, och ikväll ska jag nu på en gång släcka ner överallt och sätta på makens porrfilmer. Hittade dem bland hans kläder när jag städade för några månader sedan. Fattar egentligen inte varför han gömmer dem, är väl något grundläggande generande med porrfílmer, för jag själv älskar porrfilmer och har sagt det till honom. Gillar att kolla på porrfilm tillsammans med honom, men även själv!

Vet dock inte vad den här kaninen är för något som alla pratat om, vad har jag missat? Ge gärna länktips om vart sådana finns att köpa på nätet!

Känner mig jättegenerad, men jag blir faktiskt väldigt upphetsad av att läsa den här tråden! Det är inget snuskigt eller fult här, bara ren och skär kåthet!

Så nu går jag och sätter på (!) porrfilm och onanerar!!! *längtar*

• Anonym (generad)

Ska i alla fall prova deon nästa gång den tar slut! Låter i alla fall värt ett försök!!!

• Anonym (rabbitlove)

Rabbit är en dildo med klitorisstimulator, "öronen" på kaninen brukar vara ställbar vibrator som man har på klitoris samtidigt som dildon är inne... Brukar verkligen göra susen i musen!!

• jessielarsson

Anonym Generad: www.gpunkten.nu Där hittar du Rabbit å en massa nadra go grejer. Har själv en delfin, har fått många å helt otroliga fontänorgasmer med den, lite dyr kanske men helt kalrt värt priset!

• Anonym (mizzy)

Om man sitter på en stol och håller i sin atingen i sittsen eller handtagen och drar sig fram och tillbaka massor (gnuggar) så kan man få dom GRYMMASTE osgasmerna! Började göra så som liten, då ja bara fattade att de va skönt. mamma tyckte det va pinsamt bland folk! haha, ja fattade inget. Men de gör ja fortfarande. Inge kladd eller tillbehör, bara sitta o njuta!

• Anonym (mizzy)

(gör typ simrörelser med benen) samtigt som ni trycker ner er mot stolen. JISSES. hehe

• Anonym

Brukar mest bli massage av clitoris, lite från ena sidan liksom.
    Har en stor repertoar av sexfantasier också, som gör mesta jobbet.

• Anonym (kille)

mycket saliv och fantasier grejjar det =)

• MartinB

Nej för fasen man skall göra de vackert.

Tända lite ljus. Gärna något som doftar typ vanilj eller liknande.
    Sätt på en skiva typ Barry White och sen kör du.

De e juh bara att köra. Inge krångel och inga krusiduller bara rakt upp och ner tillfredställa sig själv :D

Svar på tråden Hur onanerar ni??