• Anonym (mizzy)

Hur onanerar ni??

Hur ofta och HUR onanerar en normalsvensk!? hehe. De undrar jag.
    Jag onanerar typ aldrig. Hade ju inget behov när jag hade ett förhållande, men nu sedan en mån är jag singel. Känner mig bara dum när jag gör det.. Iaktagen eller nått..

Då blire iaf en dildo iså fall, men känslan saknas ju, finns ingen att kyssa...

• Svar på tråden Hur onanerar ni??
  • Anonym (asexuell)

Kanske inte är man så asexuell ändå?

• Anonym (hårt)

Är det någon mer som måste gnugga ashårt med fingrarna mot klitoris för att komma? Så gör jag iaf.
    När jag är med min man gör jag också så, men det tar myyycket läängre tid att komma. Kanske för jag känner mig lite pressad och osäker, trots alla år tillsammans...

• Zhara

Har mina fingrar och är man riktigt kåt så tar man fram verktygslådan!

• Anonym (hårt)

nu har jag jäkligt ont i handen, träningsvärk, ska köra deon nästa gång

• Anonym (joa)

onanera.....*rodnar* hih det händer..... men utan massa tillbehör, fingrarna funkar superbra.....Men det är mkt mkt lättare på kvällen. det går mkt fortare då, nån som vet varför???
    MAken jobbar borta vissa veckor, vad ska man göra....!
    Annars har vi ett ortoligt bra sex liv.... ska verkligen inte klaga!!!'

Deon, kanske ska testa det!!! hm!

KRAm

• Anonym

Hm deo med kula... Måste skaff amig en sån. Varken jag eller gubben har sån vi kör sån där deostick eller vad det heter. Nåja men nu vet jag ju vad jag ska köpa... Hehe

• Anonym (mizzy)

Jag uundrar verkligen hur man ska få ut de sista ur deon.. Vill ju inte ha en massa kladd mellan benen =) Kan ju inte va bra heller, starkt. Går ju inte att ta bort kulan. skulle ju vilja skölja ur den. Hur har ni gjort?

• Anonym (mizzy)

anonym (underbart) Ja visst får man dom starkaste o underbaraste orgasmerna på de viset?? väldigt skut egentligen. Jo ja har provat att sitta på en kudde eller något annat som står upp lite, ännu bättre =) de är en sån lätt och kladdfri metod, älskar de! kan göra de när som helst ju.. är inte förvisad till sängen eller soffan eller vart man vill vara =) o kläderna kan man ha på sig. KANON!

• Anonym (underbart.)

de starkaste självklart! en förstärkt känsla ger det ju, men har ingen aning om varför det blir det i just den situationen, men skönt är det =) trodde jag var ensam om att tycka det innan..

• Anonym

På mage med fingrarna eller något vibbrerande ur min leksakslåda

• Anonym (asexuell)

Det går visst att få bort kulan TS (mizzy), men man måste trycka lite och bända.
    JAg kunde bända loss plastgrejen där kulan satt också, så gjorde jag burken ren,
    sen kunde jag göra både plastgrejen och kulan JÄTTEREN.
    DET var JÄTTESKÖNT!!
    (att ha som klitorisstimulator!)

Mmmmmmm....!

Ni som är rädda för att andar ser er.
    Tänk att det ÄR SUNT, med sex!!

Och att det skulle vara MYCKET MER katastrof ur "både livsstil" och "hälsomässigt" om ni INTE hade den dragningen.
    Nu vet jag ju inte heller vad det är för andar som tittar,
    Men inom Buddhismen och sånt så är det ju FULLT med gruppsexstatyer, i sådana typer av länder (Indien med Hinduismen också!)

Gudarna hade minsann sex!
    Det är sundhet!
    (var glada för att ni inte är några asexuella frigida stela robotar, som inte vill ha sex!!
    Det skulle vara en mycket större katastrof!!)

• Anonym (asexuell)

När jag kommit igång såhär, så kanske jag ger mig på mannen också!!

• Anonym (asexuell)

Nu är jag fullständigt livsfarlig!

• Anonym

Jag onanerar på många olika sätt!
    Bara med fingrar på klitoris i en cirkelrörelse, i duschen med duschstrålen, med stav i slidan + smek på klitoris, med analsaker i analen + smek på klitoris, två fingrar i slidan pullandes på g-punkten + smek på klitoris eller vad det nu råkar bli för stunden
    Underbart! Det med deokulan ska jag fasen testa!!

By the way har jag ett förhållande med underbar sex!

Jag onanerar allt mellan 1-3 gånger per vecka.

Men får jag fråga er andra hur ni gör med orgasmer? Klarar ni er med en orgasm och sen lägger ni av eller onanerar ni så att ni får fler? Har ju läst här att det finns dom som inte kan få mer än en per gång för att det blir för känsligt..
    Jag däremot kan köra tills det har gått en sådär 7 gånger! Ibland är man ju totalt omättlig!

F*N nu blir jag kåt och så har jag mens och dessutom är mannen inte hemma...
    Vill inte onanera utan vill ha vild och härlig sex med honom!!!

• Anonym (mizzy)

sista anonyma här åvan. Jag kan oftast in sluta förrens ja gått åt minstonde 3ggr. Innan dess är ja bara mer o mer kåt. Men efter en sisådär 3 ggr brukar ja bli för trött... eller att de blir lite irriterat, så då slutar jag. Men aldrig färre än 3.

• Anonym (Säxigt)

Ibland blir det varje dag!! Fast jag har pojkvänn.. Fast där blir det inte så mycket sex och när det väl blir det så blir det inte så ofta orgasm.. Jag har aldrig fått en orgasm vid samlag om man inte stimulerar klitoris.. Så när jag onanerar så blir det bara på klitoris =) .. Hehe

• Anonym (rumpan)

Jag smeker med två fingrar på klitoris samtidigt som jag har fingrar i rumpan som jag för in och ut..kommer på två röda!

Svar på tråden Hur onanerar ni??