• Anonym (mizzy)

Hur onanerar ni??

Hur ofta och HUR onanerar en normalsvensk!? hehe. De undrar jag.
    Jag onanerar typ aldrig. Hade ju inget behov när jag hade ett förhållande, men nu sedan en mån är jag singel. Känner mig bara dum när jag gör det.. Iaktagen eller nått..

Då blire iaf en dildo iså fall, men känslan saknas ju, finns ingen att kyssa...

• Svar på tråden Hur onanerar ni??
  • Anonym (fniss)

Kollar på sambons "hemliga" porrfilmer på datorn och tar fram rabbiten som sambon gett mig i present och kör igång... Inte så ofta dock, kanske två ggr i månaden, inte så ofta man får tid över..

• Anonym (supertips)

Sååå, har ni provat ännu....? Lova att återkom och berätta om jag get ett tips som gör livet lite skönare....

• Anonym

låter fingrarna ta sig en vals...

• Anonym (Lilla Blå)

Deon MÅSTE ni plocka isär och göra ren INNAN ni använder den, annars får ni deodorantgägg därnere och DET är inte bra. Kulan går att peta bort med hjälp utav en kniv. Nu är jag inte något stort "fan" utav det här, jag tyckte det var helt värdelöst, men det verkar fungera för många så..

Fingrarna fungerar utmärkt.

• Anonym (iakttagen)

Håller med, testade deon efter tips i en tråd för några månader sedan. Blev så himla kladdigt efter bara ett litet tag så jag skrotade den idén helt. Skulle kanske testat med nåt annat? Använde oljebaserat glidmedel.

Kan istället tipsa om att använda värmande medel typ älskogsolja. *härligt*
    Eller en isbit, funkar i kombination med älskogsoljan också. Använder vanlig dildo då (som jag ibland lägger kallt en stund innan). Brukar använda det om jag vill smeka mig en lite längre stund. Ofta tar jag fram en spegel så att jag kan titta på då också, är jätteupphetsande.

Sen finns ju alltid kompisen kaninen om man vill ha en snabbis. Den gör underverk på bara några sekunder.

• Anonym (Härligt!)

I badet med dusch strålen
    eller gnidandes mot ett kuddhörn

ganska ofta varannan dag kanske..

• Anonym

anonym härligt: hihihihi gnidandes mot ett kuddhörn,hihi, hoppas det är din egen kudde och inte en gästkudde nej jag sämtar bara men det lät så roligt.
    Denna omtalade kanin, är det så att den sätts i båda hålen??på vilket sät är den så skön??Går den på batteri??

• Anonym

sämtar,,,hahaha, skämtar ska det ju stå.

• Anonym

gör det inte så ofta.. men när det händer så kan även jag få för mig att det är någon ande i rummet, haha.

då man var riktigt aktiv kunde man onanera med hjälp av duschen, fingrar, tandborste.. ja det mesta kåt hela tiden.

Svar på tråden Hur onanerar ni??