• Snice

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Nu kommer jag också!!
    Ska bli spännande att vara med från början och följa era kruvor och även peppa, inspirera och förundras tillsammans med er!

Havssol www.fertilityfriend.com/home/abdcb
    MammaHela www.fertilityfriend.com/home/MammaHela
    Fru JD www.fertilityfriend.com/home/162721
    Lovefool www.fertilityfriend.com/home/e55a2
    äppelblomman www.fertilityfriend.com/home/1402c2
    Snicegirl www.fertilityfriend.com/home/snicegirl

PS. Ni vet väl om att ni kan ändra namn på era kurvor! Tryck på Sharing- homepage setup och sedan bara ändra det sista i er URL, dva bort med de tråkiga siffrorna och ha ert namn på slutet!

• Snice

Fru JD, kanske är det dags för ÄL?!! Din kropp kan ju kommit igång snabbt! Blir spännande att se din utveckling!

• Snice

Ska se på alla kurvorna i listan!!

MammaHela, dags för BIM snart? Vilket datum? Känner du nåt? Vad äter du för medicin?

Havssol, dags för ÄL för dig med? Jag bara väntar på min!!

Lovefool, nu har du den sega, spännande väntan till BIM! Håller tummarna! Du får berätta om ev. symtom och hur du känner!

äppelblomman, har du alltid en sån ökning ungefär dag 15 varje cykel?! ÄL förväntas först nästa vecka eller?

• Snice

Jo, äppelblomman det börjar dra ihop sig för ÄL för mig! har ännu så länge negativt på ÄL-test, något vattniga flytningar men det borde "rinna till" mer... hade ÄL på dag 19 förra cykeln så jag har väl hela veckan att klura!

• Snice

Mycket bra initiativ Havssol! Jag har funderat i dessa banor, men inte velat "störa" ordningen och väcka ilska... Blev väl feg! Var också rädd att kanske ingen ville hänga på i en ny tråd eller att bli kallad "copycat" eller nåt!

Ska vi ha nån BIM-lista? eller skriva BIM direkt efter vår egen länk (samma rad)? eller inte bry oss alls om BIM? Själv tycker jag det är kul att ha BIM att gå efter när man vet att ÄL inträffat.

PS igen. Byt bara namn på er länk om ni känner för det! Det var menat som ett litet tips eftersom det gör länken mer personlig! Läste själv efteråt och då uppfattade jag mina egna rader som en uppmaning! :-P

• Snice

Äppelblomman, nä jag såg att dina flytningar var creamy så jag förstod att ÄL inte var i antågande. och sen kollade jag in fler av dina kurvor och såg ett mönster med temphöjning kring dag 15! Tänk vad man lärt sig av att tempa ändå! vad nu den temphöjningen betyder har jag ingen aning om... *hehe*

• Snice

Du är så välkommen Cotterpin! Hur länge har du hållt på? Har ni gått igenom utredning osv?
    Att ha med sin kurva är valfritt. Kom gärna med kommentarer till oss andra om du vill!

• Snice

Jag vet inte BIM heller.... men det vet man ju iof generellt inte förrän efter ÄL, så det är väl valfritt att lägga in BIM efter det! Vill man så gör man det och vill man inte så avstår man.

• Snice

är du oftast regelbunden Havssol? jag har haft två fungerande cykler (hade mycket krångel efter p-piller) och den ena var 24 dagar och den andra 32 dagar, så jag har ingen aning om exakt dag för ÄL eller BIM ännu...

• Snice

Jag håller med Havssol. Vi behöver inte fråga om lov, utan känns en förändring/förbättring på sin plats så är det ok! Huvudsaken att alla känner sig välkomna och att tråden är enkel att följa!

Enda "regeln" enl. mig är att vi inte borde diskutera en massa OT här, som vad man ska göra till helgen, vilken bil man köpt, vilken färg på tapeter man vill ha osv. Ja ni förstår säkert. Utrymme för sånt finns ju i andra trådar och i varandras gästböcker. Den här tråden är främst avsedd till tempning och analyser/gissningar, viss del historik och så väl?!

Brodsmulan, helt ok att du kommer med din pluskurva! Du är ju duktig på detta så dina analyser är mer än välkomna!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*