• Snice

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Jam- Nej jag tycker inte din kurva ser trist ut! Man ser tydligt att du haft ÄL och att tempen håller sig jämn och fin ser jag som ett bra tecken! Synd att förra kurvan inte går att jämföra med...

Jag har bara två cykler som "fungerat" efter p-piller stopp... och då skedde ÄL på dag 11 resp. dag 19.... så det är svårt att förutse denna cykel... Hade hoppats på nåt mitt emellan!

• Snice

Känner du nåt alls jam? Hur lång lutealfas har du?

• Snice

Jam- hur brukar du känna dig annars inför BIM? Tappa inte hoppet för du vet konkret! Vi stöttar dig här!! *kraaam*

Tack blingring för din kram (missade den)!!! Blir så glad när jag vet att alla ni tjejer förstår och befinner er i liknande sitser!
    Jag har använt OvuTell från babyornot.se, och nu beställde jag från billigatester.se. Jag har alltid varit skeptisk mot ÄL-test, men ville gärna pröva en cykel för att se hur de fungerar... kanske fungerar de utmärkt? eftersom jag tydligen inte haft ÄL ändå... Får väl se...

• Snice

Jam. jag menade "Tappa INTE hoppet förrän du vet konkret!"

• Snice

Fru JD och blingring- tack för era svar! ÄL-testen har jag inte haft problem att tyda då de visat blankt varje gång (bara kontrollstrecket syns), men det kanske är så att de inte funkar på mig (har ju hänt många andra) eller så har jag missat själva stegringen!
    Jag förbiser nog dagens temp eftersom jag sov så lite mot normalt + att jag hade jobbat natt så det blev nog helt galet.... Dessutom har mina vattniga/äggvite flytningar helt avtagit idag och det är ju ett tecken på att ÄL varit(?).

Hmm... man blir lätt förvirrad! Tiden får utvisa!

• Snice

Lovefool- jag kikade på din kurva och det ser ju ut som att du hade ÄL dag 19! Att ÄL-testet visar stegring idag kanske beror på att du är gravid?! Har ju hört om en del som fått positivt på ÄL-test när de var gravida... KAN ju vara så! Men för att verkligen få det bekräftat så testa med gravtest om några dagar!
    Jag håller mina tummar för dig! *kram*

• Snice

GRATTIS blingring!!!! Det är verkligen goda nyheter!! Ta hand om dig nu! Ska du berätta för mannen idag ändå?!

Vilken turtråd vi har!

Nu måste jag titta på era kurvor! Återkommer...

• Snice

Min lilla dagsanalys....

Magda84- verkligen snygg tempökning idag!
    Jam- Still looking good!
    Lovefool- spännande att följa din! Ser väl lite annorlunda ut än förra kurvan? Håller tummar!
    äppelblomman- vilken fin ökning du fick idag också!!
    Havssol- spikrakt uppåt! Wow!
    Jessica26- skönt att krysset kom! (det gjorde mitt kryss också!)
    Jakey- Vi har samma BIM! Ska hålla ett extra öga på dig nu!
    fealin- du får säkert ditt kryss imorgon! (för Äl dag 13)
    Fru JD- satan i gatan vilken tempökning! Du MÅSTE ha haft ÄL igår?!!! Plus på test idag? Spännande!

• Snice

fealin- Ja enligt din tempdipp skulle jag tro på ÄL dag 13... pga temp och flytningar! Enl. Äl-test fick du - ? Om några dagar får vi se vad FF tror!
    Jag fick - på alla mina tester, men jag väljer att bortse från dem för jag är ganska säker på att jag hade ÄL dag 17 (var ju så ledsen igår när FF tog bort mitt kryss för jag tänkte att jag måste vara dum i huvudet som trodde på ÄL... men nu tror jag åter mer på min känsla och tempen)

blingring- vänta med att berätta tills ni är ensamma (kanske i sängen ikväll)... blir nog skumt annars med er kompis som är på besök!!

• Snice

Välkommen Myliten! ÄL synd ju rätt tydligt på kurva tycker jag! Och sen har du hållt dig över coverline (medel) och det är bra (har jag hört/förstått). Trist med dippen idag men den behöver inte betyda nåt alls!!! Hur lång lutealfas brukar du ha? *kram*

Athena78- OJ, va skumt med mensen! Jag tycker absolut att du ska köpa ett test och testa! Lika bra att få svart på vitt om det är en graviditet eller inte! Lycka till! *kram*

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*