• Snice

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Tjena tjejer!!! Här är jag efter at ha sovit "min natt"! Min temp låg högt idag så nu hoppas jag den håller sig lika i minst en vecka till!!!

Ofir- Precis som Cotterpin säger finns det privata gyn som är anslutna til landstinget. Jag tror ett besök kostade 240 kr för mig. Kötider och tillgänglighet kan ju variera beroende på var man bor... Jag bor strax utanför Stockholm och trodde det skulle vara värsta kön men jag fick komma inom några veckor!
    Känner igen det där att man hör andra bekanta som ska försöka göra barn de med... De är jättekul men samtidigt känner man (om man själv försökt ett tag) lite panik över att de ska lyckas på en gång och så står man där själv och försöker i evigheter...

Nu ska jag kika på era kurvor! Återkommer säkert med några ord!!

• Snice

Tar fram listan för att kunna se bättre!

♥♥♥Kämparnas drottningar ♥♥♥

Magda84 www.fertilityfriend.com/home/154065 BIM 4-5/10
    Jam www.fertilityfriend.com/home/b931a BIM 4-6/10
    Myliten www.fertilityfriend.com/home/myliten BIM 5/10 ?
    äppelblomman www.fertilityfriend.com/home/appelblomman BIM 7/10
    Havssol www.fertilityfriend.com/home/havssol BIM 11/10
    Jessica26 www.fertilityfriend.com/home/Jessica26 BIM 11/10
    Jakey www.fertilityfriend.com/home/14d305 BIM 12/10
    Snice www.fertilityfriend.com/home/snice BIM 12/10
    fealin www.fertilityfriend.com/home/1642e3 BIM 16/10
    mala78 www.fertilityfriend.com/home/mala78 BIM 21/10
    missK www.fertilityfriend.com/home/14ce2a BIM 21/10 (?)
    ankiz www.fertilityfriend.com/home/8021c BIM 22/10 (?)
    Athena78: www.fertilityfriend.com/home/Athena78 BIM 30/10
    cotterpin: www.fertilityfriend.com/home/cotterpin BIM 6/11
    Fru JD www.fertilityfriend.com/home/FruJD
    Korpan www2.fertilityfriend.com/home/ec46b
    Ofir www.fertilityfriend.com/home/12c2cf
    Pilsa www.fertilityfriend.com/home/138f07
    sisf www.fertilityfriend.com/home/edfcc
    Lovefool www.fertilityfriend.com/home/lovefool

+++Lyckostarna+++
    + Dulia www.fertilityfriend.com/home/Dulia BF 6/6-07
    + MammaHela www.fertilityfriend.com/home/MammaHela BF 8/6-07
    + Pezon www.fertilityfriend.com/home/163867 BF 10/6
    + Blingring: www.fertilityfriend.com/home/blingring BF 12/6

• Snice

Magda- blir spännande med ditt test imorgon! Ser bra ut än så länge och symtomen du beskrev är ju solklara
    Jam- OJ va nyfiken jag är på din temp och ett test snart!!! När ska du?!
    Myliten- Spännande där med! För att få in dagens två tempar så kan man använda nåt som heter Temp corrector. Då för man in tiderna man tempade och så räknar programmet ut vad du ska skriva in för tempvärde!
    Havssol- Ja det kan ju mycket väl varit en impdipp igår! Hoppas på det iallafall!
    Jakey- ser alltid så coolt ut med samma temp flera dagar i rad! Vad det betyder vet jag dock inte!
    fealin- Grattis till krysset!
    MissK- Det kan ju vara frågan om ÄL, men troligtvis inte! Ser att du inte brukar få djupa dippar vid ÄL (förra kurvan). Vad har du för flytningar?
    ankiz- ÄL på G? Flytningar?
    Fru JD- ÄL dag 21?! Synd att den tempen inte kom med! Var det din feberdag eller?
    pilsa- Jag tror fortfarande på ÄL dag 16! Jag tror dock att FF är lite förvirrad eftersom dina tempar nu inte överstiger de tempar du hade de sex dagarna innan dippen för ÄL. Snart får du ditt kryss!

• Snice

Babynr1- du går in via Sharing->Home page setup och där finns din URL! Sin klistrar du in länken i vår fina lista!

• Snice

Myliten- häftig temphöjning! Det är bra att kunna små knep ibland! Ser RIKTIGT bra ut med tanke på dagens temphöjning!

• Snice

Välkommen babynr1!! Kör på hårt nu ÄL-tider!!!

• Snice

ankiz- aha, men det verkar vara ÄL-tider iallafall! Ser att ni ligger i också! Det är tufft innan ÄL för man blir så stressad... iallafall jag! Vill så gärna pricka in men ändå VET man inte förrän efteråt hur det egentligen gick! Och prestationsnivån blir flummig också...

• Snice

pilsa- I inlägg nr 797 så gav jag dig en liten analys om varför du inte fått kryss av FF!

Jessica- Ja det är ju komiskt att våra tempar beter sig lite lika! Nu får vi lov att lägga oss på stabila nivåer!

• Snice

GRATTIS TILL MAGDA84!!!! Jättekul att ni lyckades!!!

Tänk att fem stycken plussat under dessa 12 dagar som denna tråd varit öppen! men det borde vara fler för jag vill gärna att alla ska få plussa ju!

Jam, vad ser jag... blev det inget... FAN också! Det verkade ju hoppfullt för dig med! Jag hoppas du snart är tilbaka med nya tag! *kraaam*

Några små analyser:

Myliten- hjälp vilken tempdip idag... Tempade du på helt fel tid eller är den förbaskade tanten på ingång?
    äppelblomman- ska du testa snart? Känner du nåt?
    Havssol- Din kurva ser fantastisk ut! Jag har känningar om att du kommer plussa denna gången! Speciellt med tanke på hur ni legat i!
    Jessica- Hihi, du är inte sann! Eller är det jag? Vi gick neråt båda två!
    Pilsa- Nu börjar det se annorlunda ut! Men jag tror ändå på ÄL dag 16 ungefär...

Ha en skön fredag tjejer!

• Snice

Jessica- Ja morgondagens temp för oss två blir spännande!!

Nu ska jag sova... är så trött och har huvudvärk.... Natti!!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*