• Snice

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Bra förslag mala78! Bra jobbat med ändringen Jessica26! Ett gott dagsverke!

Gonatt och ses imorgon tjejer!!

• Snice

Först och främst; Grattis till Dulia!!!! Åh va roligt!!!! Nu måste du berätta om ev. symtom och vilket BF det beräknas bli!!!

MammaHela, att du inte håller fingrarna i styr!! *hehe* Närå, trist att det blev negativt men hoppet är ju absolut inte ute!Hoppas på ytterligare ökning av tempen imorgon! *kram*

Havssol- va ni ligger i!! Bravo!

Jessica26- tempdippen idag tyder ju på att ÄL säkert är på G! Ni myser väl till ordentligt?!

mala78- vad beror det på att du hade en cykel på 97 dagar? Huuu... jag hade en cykel på 105 dagar från början av april till mitten av juli. Hade svårt att få igång kroppen efter p-piller. Det var INTE kul alls med så lång cykel! Hoppas verkligen denna cykel blir normallång!

Kommenterar inga fler kurvor just nu, men jag håller koll på er alla!

Välkommen Pezon och Ankiz!

• Snice

Jag tycker det är jättebra att ha listan i BIM-ordning! Kändes enkelt när jag skulle klicka mig igenom listan för att titta på alla kurvor!

Amlin, siktar ni på att börja verkstaden nästa höst eller på att ha en bebis till nästa höst? Kul iallafall att ni har era planer! Du kommer hinna bli sååå sugen till den dagen det är dags!

• Snice

Just ja... jag la ut en fråga till Brodsmulan igår men den kanske hann tappas bort mitt i alla inlägg! eller så missade jag svaret...
    Jo, jag har för mig att du prövat en massa olika ÄL-tester? Vilka var bra? Vilka tidpunkter är bäst att testa på? Är det värt att testa två ggr per dag?
    Om nån annan har svar så får ni givetvis också svara på mina frågor! hade bara för mig att Brodsmulan visste en del om detta...

• Snice

Hejsan!! Jag har inte varit vid datorn idag sen lunch... men nu så kikar jag in en sväng!
    Ska bli spännande imorgon e.m (när jag loggar in efter jobbdag) att se hur det gått för dig MammaHela! Har på känn att det är nåt bra på G! Metallsmak kan vara ett symtom har jag hört!
    Välkomna ni som är nya!!!!

• Snice

äppelblomman, har du alltid så kort lutealfas som 8 dagar? (såg din förra kurva). fast enl. BIM datum så har du räknat med lutealfas på 11 dagar och det kanske stämmer bättre?! Jag ska hålla mina tummar för dig!!

blingring, har du läckande bröst? Såg det i din kurva... Vad beror det på? *nyfiken* Jag ska hålla mina tummar för dig med!!

• Snice

Tjena! Sitter och kollar in era kurvor!! Har jobbat under dagen... Är så ovan att jobba dagtid så jag glömde till och med att tempa i morse... Grr!

MammaHela: Tempen ligger ju stadigt så om några dagar får du/vi besked!! Negativt test igår behöver inte betyda nåt för det var ju tidigt!

Jessica26: Så du fick positivt på stickan idag! Kul!! Hoppas ni hinner mysa ordentligt!

Havssol: Positivt ÄL-test igår! och ni har legat i ser jag!

Jakey: Positivt ÄL-test för dig i förrgår! Bara att hålla tummarna!!

fealin: Tempa när du vaknar. Kroppen ska ju ha vilat/sovit i minst tre timmar. Då får du ett mer säkert resultat.

Pezon: Du har väl BIM när som helst de närmsta dagarna? Ser ut som att ni låg i när du förmodades ha ÄL!

Nu ska jag läsa vidare... Återkommer säkert med fler kommentarer!

• Snice

Väntar fortfarande på ÄL... *deppig och smågalen*

Välkommen hit Ofir!

Gonatt tjejer!

• Snice

Gomorron! Idag är jag uppe tidigt igen (ska på kurs)! Min temp var ganska låg så nu kanske äntligen ÄL är på G?!! Vi får väl se...

Va spännande Pezon! Hojta så snart du testar!!

MammaHela: jag kommer logga in med spänning i e.m för att se hur din temp är och om du testat! Jag såg också ett svagt streck på ditt test!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*