• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Fru JD

Dulia, din kurva ser onekligen spännande ut!! *Håller tummarna*

• Fru JD

Nybörjarfråga: Vad betyder det att pluppen är vit och inte blå på FF-kurvan?

• lovefool

tror den kan bli vit också om man fyller i sleep deprived också men det är jag ej helt hundra på.. hoppas ngn annan kan ge bättre svar på det

• MammaHela

Wow vad ni skriver *KUL*

Själv har jag ägnat dagen åt att möblera och storstäda barnens rum, det tog HELA dagen.

Men nu kan jag svara på lite frågor

"MammaHela, dags för BIM snart? Vilket datum? Känner du nåt? Vad äter du för medicin?"

Jag har BIM 28/9 och jag känner massor, har massa symptom som jag inte brukar ha mellan ÄL och mens. Bla superont i brösten, kan knappt krama eller lyfta mina barn Springer och kissar typ jämt, hungrig hela tiden och det värsta av allt, jag tål inte att gubben rör vcid mig, hela min kropp skriker "Rör mig inte" .
    Fast om man ska se det på nått positivt sätt så var jag likadan när jag väntade Viggo.

Jag äter Levaxin mot min hypothyeros.

Stolt mamma till 2 busfrön
  • MammaHela

Lägger till min BIM

♥♥♥Kämparnas drottningar ♥♥♥
    Dulia www.fertilityfriend.com/home/Dulia BIM 28/9
    Fru JD www.fertilityfriend.com/home/FruJD
    Havssol www.fertilityfriend.com/home/havssol BIM 11/10
    Jessica26 www.fertilityfriend.com/home/Jessica26
    Lovefool www.fertilityfriend.com/home/lovefool
    MammaHela www.fertilityfriend.com/home/MammaHela BIM 28/9
    Pilsa www.fertilityfriend.com/home/138f07
    missK www.fertilityfriend.com/home/14ce2a
    Snicegirl www.fertilityfriend.com/home/snicegirl
    äppelblomman www.fertilityfriend.com/home/appelblomman

+++Lyckostarna+++
    + KattKatt www.fertilityfriend.com/home/1158b7 BF 22/4 -07
    + Brodsmulan www.fertilityfriend.com/home/82153 BF 5/5-07

• Dulia

Fru JD, jag hoppas på en hög temp imorgon också. Tack för tummarna!! Precis som lovefool skrev så blir pluppen vit om man tempar på fel tid eller fyller i sleep deprived

MammaHela, jag håller mina tummar för dig!! Det låter ju bra iaf

• MammaHela
    Dulia:
    Din kurva ser bra ut, speciellt att du fick en fin höjning

Fru JD:
    När brukade du få ÄL? Du har sån fin dipp att man kan tro att det är ÄL på G snart.

Jessica:

Massa Ew flytningar ser jag Hoppas på en temphöjning snart.

Lovefool:
    Din kurva liknar min efter Äl, har oxxå jäyttelåga tempar i början, hoppas att det är ett gott tecken

Pilsa:
    Hoppas att du får ett fint kryss denna månad

Snicegirl:
    Snart dags för Äl va?

Äppelblomman:
    Även du verkar ha ÄL när som helst, alla här verkar vara synkade
  • Fru JD

Mamma Hela: Tänk om du är gravid?! ÅH vad spännande!!

Jag brukade få ÄL på dag 16. Men jag har ju inte haft ngn normal mens än. Fast jag tror att jag hade ÄL då runt dag 8-10. Hade ÄL-ont och hög temp. Vi får se. Jag borde nog försöka invänta en mens innan jag kör igång på riktigt.. Det är vad doktorn sade i alla fall.. . Nej förresten, hon sade två, men det har jag bestämt mig för att ha glömt...

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*