• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Dulia

Min temp steg lite i morse så jag testade i förväg och det blev ett +!!!

• Jessica26

Dumma dumma MammaHela
    Det var ju onödigt tycker jag

Ankiz och Pezon välkomna hit

Dulia vad säger du!!!!!!!
    Har du PLUSSAT Vännen??????

För min egen del så sjönk tempen imorse så jag tror at jag har ÄL idag
    Men vi har nog tajmat ganska bra iallafall

Kram kram

Jag kommer alltid att ha en ängel
  • Amlin

Snicegirl: Tackar! Vi har en lite udda situation hemma nu där jag nyss fått ett jobb efter arbetslöshet och sambon pluggar ihjäl sig, så vi vet inte när vi kan börja. Vi siktar på nästa höst och hoppas att allt ska vara någolunda kontrollerbart tills dess. (I hemlighet så hoppas jag på tidigare, men jag får hålla masken för att inte stressa sambon)

Jag har börjat lite lätt med en kurva. Den säger tyvärr inget i nuläget eftersom jag inte riktigt fått kläm på alla variabler än. Tänkte att jag hänger på här för att lära mig så kommer kurvan så småningom!

Jag tyckte mig se ett pluss på vägen när jag läste igenom tråden Grattis!!!

• Havssol

SkrattandeWEEEEIIIIIIII!!! Skrattande
    H*U*R*R*A!!! G*R*A*T*T*I*S  D*U*L*I*A*!!!! 
    Helt underbart att se när man kikar in snabbt innan jobbet, shit vad glad jag blir för er skull gumman!
    Trådens allra första pluss kom dagen efter att den startades, det här blir en tur tråd!
    G*R*A*T*T*I*S*, G*R*A*T*T*I*S* *D*U*L*I*A*!!!!

Hej till alla nya & kul att ni kommit hit!
    MammaHela: Vet precis hur det e, själv brukar jag gå loss med billiga äl tester innan BIM men i ditt fall e jag övertygad om att du testat för tidigt!
    Jessica26: Spännande att se om du får utslag på stickan idag!

Min steg idag så vi får helt enkelt vänta och se vad stickan säger för mig med...Nu väntar jobbet så so long amigas!
  • Snice

Först och främst; Grattis till Dulia!!!! Åh va roligt!!!! Nu måste du berätta om ev. symtom och vilket BF det beräknas bli!!!

MammaHela, att du inte håller fingrarna i styr!! *hehe* Närå, trist att det blev negativt men hoppet är ju absolut inte ute!Hoppas på ytterligare ökning av tempen imorgon! *kram*

Havssol- va ni ligger i!! Bravo!

Jessica26- tempdippen idag tyder ju på att ÄL säkert är på G! Ni myser väl till ordentligt?!

mala78- vad beror det på att du hade en cykel på 97 dagar? Huuu... jag hade en cykel på 105 dagar från början av april till mitten av juli. Hade svårt att få igång kroppen efter p-piller. Det var INTE kul alls med så lång cykel! Hoppas verkligen denna cykel blir normallång!

Kommenterar inga fler kurvor just nu, men jag håller koll på er alla!

Välkommen Pezon och Ankiz!

• snöstjärna

♥♥♥Kämparnas drottningar ♥♥♥
    Dulia www.fertilityfriend.com/home/Dulia BIM 28/9
    MammaHela www.fertilityfriend.com/home/MammaHela BIM 28/9
    Snicegirl www.fertilityfriend.com/home/snicegirl BIM ca 8-14/10
    Havssol www.fertilityfriend.com/home/havssol BIM 11/10
    Jessica26 www.fertilityfriend.com/home/Jessica26 BIM 11/10
    mala78 www.fertilityfriend.com/home/mala78 BIM 21/10
    missK www.fertilityfriend.com/home/14ce2a BIM 21/10 (?)
    Lovefool www.fertilityfriend.com/home/lovefool
    äppelblomman www.fertilityfriend.com/home/appelblomman
    Pilsa www.fertilityfriend.com/home/138f07
    Fru JD www.fertilityfriend.com/home/FruJD
    Pezon www.fertilityfriend.com/home/163867

+++Lyckostarna+++
    + KattKatt www.fertilityfriend.com/home/1158b7 BF 22/4 -07
    + Brodsmulan www.fertilityfriend.com/home/82153 BF 5/5-07

Ingen kan vara nere med en ballong. - Nalle Puh - www.fertilityfriend.com/home/14ce2a
  • Snice

Jag tycker det är jättebra att ha listan i BIM-ordning! Kändes enkelt när jag skulle klicka mig igenom listan för att titta på alla kurvor!

Amlin, siktar ni på att börja verkstaden nästa höst eller på att ha en bebis till nästa höst? Kul iallafall att ni har era planer! Du kommer hinna bli sååå sugen till den dagen det är dags!

• Snice

Just ja... jag la ut en fråga till Brodsmulan igår men den kanske hann tappas bort mitt i alla inlägg! eller så missade jag svaret...
    Jo, jag har för mig att du prövat en massa olika ÄL-tester? Vilka var bra? Vilka tidpunkter är bäst att testa på? Är det värt att testa två ggr per dag?
    Om nån annan har svar så får ni givetvis också svara på mina frågor! hade bara för mig att Brodsmulan visste en del om detta...

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*