• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Pezon

Ny i tråden och ny på att tempa. Denna tråd verkar full av energi och glädje, det gillar jag.
    Har fullt upp på att läsa in mig på hur min kropp funkar. Tänk vad lite jag vetat om hormoner och eggwhite mm innan vi började försöka oss på barn.
    Kunde som någon annan skrev inte vänta in en "ny" period utan började tempa någon gång mitt i. LIka bra att komma in i rutinen lixom.. Kan någon tala om hur jag lägger upp min länk till ff?

• Pezon

Jag är nog lite sent ute för kvällen för att få ett svar idag... De flesta verkar ha gått och lagt sig eller gör något annat mys.. Jag följer ert exempel och säger godnatt och godmorgon på samma gång.
    Jag återkommer i morgon

• Dulia

Pezon, hej och välkommen
    Under sharing och home page setup så hittar du adressen till din sida.

• Pezon

Tack!
    Och hur la du till din coola cola bild intill ditt namn?

• Dulia

Där man skriver presentationen på sin sida kan man välja om man vill lägga in en bild eller inte

• Brodsmulan

Hej och välkommen Pezon.. här har du en länk till en god tråd som kan ge bra start till FF: www.familjeliv.se/Forum-1-3/m11445097.html

Kan ju kanske vara bra att få med va jäkligt kul att göra iallafall

Men nu måste jag sova.. ska upp igen 06.. blä.. kan inte skolorna starta lite senare, mamma är way för trött på morgonen

• Pezon

Nu har jag visst pulat och varit vaken lite till. Lägger in min tråd längst ner så länge.
    Sov gott!

♥♥♥Kämparnas drottningar ♥♥♥
    Dulia www.fertilityfriend.com/home/Dulia BIM 28/9
    MammaHela www.fertilityfriend.com/home/MammaHela BIM 28/9
    Snicegirl www.fertilityfriend.com/home/snicegirl BIM ca 8-14/10
    Havssol www.fertilityfriend.com/home/havssol BIM 11/10
    Jessica26 www.fertilityfriend.com/home/Jessica26 BIM 11/10
    mala78 www.fertilityfriend.com/home/mala78 BIM 21/10
    Lovefool www.fertilityfriend.com/home/lovefool
    äppelblomman www.fertilityfriend.com/home/appelblomman
    Pilsa www.fertilityfriend.com/home/138f07
    missK www.fertilityfriend.com/home/14ce2a
    Fru JD www.fertilityfriend.com/home/FruJD
    Pezon www.fertilityfriend.com/home/163867

+++Lyckostarna+++
    + KattKatt www.fertilityfriend.com/home/1158b7 BF 22/4 -07
    + Brodsmulan www.fertilityfriend.com/home/82153 BF 5/5-07

• Pezon

Brödsmulan: Tack! Hittade den för några dagar sen har läst den, noggrant . Går också igenom lektionerna som kommer varje dag på mailen.

• Ankiz

Åhh, får man vara med här? Tycker det är så mycket folk i FF-tråden, så man blir nästan borttappad...
    Jag har börjat tempa ordentligt den här månaden, kl 6 varje morgon, och då får jag ju en mycket mer jämn kurva.

Hoppas på en kotte i magen snart!

• MammaHela

Ankiz: Du är jättevälkommen. Sätt in ditt namn i listan och börja analysera

Själv är jag så dum så dum Tempen gick upp 0,1 igen i morse och dumma dumma Emma testade och självklart blev det BFN!!!!
    Så nu vet jag inte vad jag ska tro, jag är juh på BIM-2 och det borde gå att plussa då, men med sonen så plussade jag på BIM+4 och med dottern så plussade jag i  8 eller 9.

Så det är väl bara att vänta och se, säkert kommer mensen som ett brev på posten om 2-3 dagar. Tempen i morgon lär vara lite avgörande och om jag får spottings i morgon.
    Jag får alltid det 2-3 dagar innan mensen.

Stolt mamma till 2 busfrön
Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*