• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Jessica26

MammaHela gud vad jobbigt det måste vara.

Min systern klarar inte heller en graviditet. Illamående och tidig foglossning så hon vart sjukskriven i 3 hela graviditeter.

Jättemånga kramar till dig vännen

Jag kommer alltid att ha en ängel
  • Babynr1

Thessis77..sa trakigt att det inte blev nagot..forstar hur du kanner dig!! SUCK!!

Snice - vad har hant? inget kryss...konstigt..hur kanner du dig? har det kommit nagon dum tant?

skrattigtjej - Grattis på födelsedagen (i efterskott)

pilsa - Vad tranar du for nagot? jag tranar oxa men har inte sa hoppiga tempar..men jag tror det ar sa individuellt..sjalv springer jag och styrketranar.

• Snice

äppelblomman- så du har varit med om samma som jag, att krysset försvann? Vad irriterande. Då när ditt kryss försvann, vilken dag var du på då?
    Man blir ju lite paranoid och undrar om man själv är knäpp som trodde man hade ÄL... Jag vet inte vilket ben jag ska stå på! Har ingen som helst spotting eller mens. Men så kommer tnken att jag kanske inte ens haft ÄL egentligen... mina tempmarginaler är inte så stora ju...

Bäsebus- ja jo det är klart... funderade bara på om man kunde göra så eller om det måste vara läkare inblandade!

Myliten- angående din fråga om temp en timme innan ordinarie tid. Jag tycker du ska ta tempen från ordinarie tid eftersom du somnade om! Det borde inte störa nämnvärt... Jag skulle då göra så!

Vill åter igen gratta dig Jessica26!! Är så glad för er skull!!!

• Jessica26

Tack Snice vad du gullig.
    Nu hoppas jag bara på att du är låghormonare och snart plussar du med

Jag kommer alltid att ha en ängel
  • äppelblomman

Snice - Kolla min förra kurva. Krysset försvann på dag 32. Då ansåg väl FF att jag "gått över" antalet dagar som är ok för en LF. Då jag kom in på DPO 16 el.17 försvann krysset. Eftersom jag inte använder ÄL-stickor eller liknande vågar jag inte svara på om det var befogat eller inte. Krysset var dock streckat.

• Snice

Tack äppelblomman. Jag tittade på din kurva och jag minns att jag funderade förut vad det var som hände med din kurva! Ändå tycker jag att man kunde se ÄL tydligt med tanke på de stora skillnaderna i temp.
    Jäkla program till att påverka en så... jag vart genast ledsen när krysset försvann... Kan inte hjälpa det! Fast jag vet att det bara är ett program och att jag borde lita till min kropp mycket mer!

• Cotterpin

Snice
    FF har nog plockat bort ditt kryss då din snitt-temp efter ÄL inte är 0,2 grader högre än snitt-tempen innan ÄL.

• Babynr1

tror ni jag hade ett imp dipp idag? Vagar sa klart inte hoppas som vanligt men kan inte lata bli att fundera over det hela tiden!

Vad tror ni?

• äppelblomman

Snice - Klart man blir ledsen! Tyvärr kan man inte göra så mycket mer än vänta och se vad kroppen själv vill. Positivt att tanten håller sig borta dock!

• MagdaA

Jag har precis fått de fria VIP-dagarna av FF. Hur många dagar får man?! Hur ska man på bästa sätt utnyttja dessa dagar? Vad finns det för finesser?! Eftersom jag är så dålig på engelska tänkte jag att ni kanske kan ge lite tips!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*