Äppelblomma: Hhm, jo jag tempade 03:30 idag vilket är liiiiite tidigare än vad jag normalt brukar ställa klockan på. Eftersom Snice har upplyst mig om att det är fullmåne på g, så skyller jag på den. Vad jobbigt att du inte får ditt kryss, men jag tror att om du bara väntar ett par dagar till så kommer det! ¨
Snice: Jo, med tanke på din kurva... Hur är det, med det där med tempen. Måste den liksom ligga högt över för att man ska vara gravid eller finns det kurvor som ligger strax över coverline som ändå visat sig vara gravidkurvor sen?? Har du kollat att söka efter kurvor som liknar din och som slutat i grav?
Det verkar vara många tjejer härinne som har det tufft just nu. Befinner mig själv också i en svacka känner jag. Man blir ju så upptagen av detta i tanken, även om man försöker låta bli. Kanhända att det blir så för mig också, att jag måste vila från tempandet, jag är inte där riktigt ännu, men känner nog att det inte är alltför, alltför avlägset. Önskar jag kunde säga något klokt o trösterikt, men jag kommer inte på något just idag. En stor kram till alla som vill ha!