• Fru JD

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Thessis77: Tack för din söta kommentar! Du, du ska inte ge upp ännu tycker jag. Att inte ha några symtom betyder absolut inte att du inte kan vara gravid. Det är ju så för jättemånga, att det ENDA tecknet de har är att mensen uteblir. Och om den gör det, det vet du ju inte ännu.. Håller tummarna för dig!

• Fru JD

Snice: Tack! Jodå, jag hade kryssat i min mans almanacka de dagarna han var tvungen att "prestera" . Att ni fick till det har jag sett, och jag hoppas så för er!

• Fru JD

Jag tittar in en snabbis och måste snart logga ur...

HW: Jag undrar en sak när det gäller din kurva. Är du hundra på att ÄL inträffade där FF satt ut. Jag tänkte mest på det här med fertila flytningar som ju brukar vara ett tydligt tecken. Vad jag kan se så har du inte fyllt i några.. Det jag undrar över är om du kan ha haft ÄL ett par, tre dagar senare än vad som står utsatt på kurvan?

• Fru JD

Hej alla goa!

Först o främst en kram till Ofir idag. Fy bubblan vad trist. Vad konstigt att det kan variera så, även om jag förstår att Pergon kan ha spelat in. Igen - en stor kram!

HW, MdJ och Thessis: Det ser fortsatt mycket spännande ut för er!

Snice: Jag tror inte att du behöver oroa dig. Tempen går ju iaf uppåt efter dippen du hade och som du säger så tempar du nu, med både mer säker termometer och på samma tid. Det är nog därför som det känns att tempen ligger lågt.
    Aha, är det fullmåne på G? Kan det vara därför jag känt mig så oförklarligt sur o irriterad idag då. Ja, jag bestämmer att det är det, vill ju inte vara sur tant HELT utan anledning

• Fru JD

En kram till Havssol! Ggrr, ska det vara så här himla svårt alltså?

• Fru JD

Jag igen... Hur får man till sådan där Chart Overlay som de flesta av er har på era chart-sidor?

• Fru JD

Äppelblomma: Jag röstade på Äl dag 17 för dig, men ngt gick fel så nu ser det ut som om jag röstade på dag 18. Vilket inte var meningen alltså.

• Fru JD

Fealin: Ditt kryss kommer imorgon, eller hur?

• Fru JD

Äppelblomma: Hhm, jo jag tempade 03:30 idag vilket är liiiiite tidigare än vad jag normalt brukar ställa klockan på. Eftersom Snice har upplyst mig om att det är fullmåne på g, så skyller jag på den. Vad jobbigt att du inte får ditt kryss, men jag tror att om du bara väntar ett par dagar till så kommer det! ¨

Snice: Jo, med tanke på din kurva... Hur är det, med det där med tempen. Måste den liksom ligga högt över för att man ska vara gravid eller finns det kurvor som ligger strax över coverline som ändå visat sig vara gravidkurvor sen?? Har du kollat att söka efter kurvor som liknar din och som slutat i grav?

Det verkar vara många tjejer härinne som har det tufft just nu. Befinner mig själv också i en svacka känner jag. Man blir ju så upptagen av detta i tanken, även om man försöker låta bli. Kanhända att det blir så för mig också, att jag måste vila från tempandet, jag är inte där riktigt ännu, men känner nog att det inte är alltför, alltför avlägset. Önskar jag kunde säga något klokt o trösterikt, men jag kommer inte på något just idag. En stor kram till alla som vill ha!

• Fru JD

MdJ: Jag håller med.. Du bara måste vara gravid?!?
    Fealin: Nej, det var så jag hoppade till över det där med onödigt vin, men sedan så kom ju tillrättaläggandet: Nej, några sådana viner finns ju inte om man är ensam i sin kropp!

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*