• Fru JD

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Ha det så gott Pilsa och hälsa Perra om du springer på honom!

• Fru JD

Snice: Jag röstade på ÄL dag 16. (i fredags alltså).

• Fru JD

Magda: Vilken snygg kurva. Jag blir riktigt avis ju.. Hoppas den håller sig så eller stiger ännu mer!!

• Fru JD

Snice: Jag tror att du har haft din ÄL. Flytningarna låter ju mer som creamy. Sätter ff en peng på ÄL dag 15 och i så fall är ju BD tajmat perfekt!!

• Fru JD

Håller med övriga om att det ser väldigt fint ut för Magda, HW och Athena! Det blir spännande dagar framöver.

Babynr1: Jag gissar att du kanske har ÄL idag?

• Fru JD

Snice: ÄL i fredags alltså... Det var ju det jag sade.. *stolt*

• Fru JD

Bamsekram till Mala78! Åh vad det är tråkigt när mensen kommer!!

• Fru JD

Thessis77: Jag hade tagit den första tempen eftersom du då ändå sovit innan. Det blir liksom mer rätt än att ta den senare då du varit uppe.. Men det är jag det... Hoppas att din kurva vänder upp nu!

• Fru JD

Henriks Wife: Jag hängde inte med riktigt. Har nog inte läst så bra i tråden, men vad var det för tabletter och hur kan du vara säker nu på att mensen är på g?

• Fru JD

Korpan: Ja, det är sannerligen en fin kurva! En sådan kurva har jag då aldrig haft..

Jozfein: Grattis till ett tjusigt kryss. Nu har du ju Beräknad Icke Mens på självaste Nobeldagen tillsammans med Cotterpin och Babynr1.

Thessis: Det är klart att din kurva kan vända upp igen! Kikar in o ser hur det går för dig imorgon.

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*