~*~* Termometer beroende vänner~*~*
Förresten Snice: jag tycker också att tråden ligger fel nu. Jag tänkte på det när moderatorn skrev häromdagen, men sedan glömde jag bort att kommentera det.
Förresten Snice: jag tycker också att tråden ligger fel nu. Jag tänkte på det när moderatorn skrev häromdagen, men sedan glömde jag bort att kommentera det.
Snice: En kram till dig! men, du om du tar tempen imorgon så får du ju svar. Ni har ju fått till det bra med BD tycker jag. Förstår hur du menar förstås, med att det är så jobbigt. N1ettan sätter verkligen huvudet på spiken när hon säger att det jobbiga är ju att inte veta
OJ, tryckte på fel knapp..
... alltså att det jobbigaste är att inte veta OM det kommer att hända överhuvudtaget. Kunde man bara få kika in i framtiden och få veta ATT det kommer att hända, ja då kunde man jag ta det lite mer coolt. Jag håller tummarna för dig och för att dina symtom verkligen betyder att du har haft en finfin ägglossning! Kram igen!
N1ettan: Håller med dig! Jag har beklagat mig över det här i tråden tidigare. Planerad sex är inte så speciellt kul. Ordet planering och ordet sex borde inte få förekomma i samma mening. Det är ju inte alls samma.
Tack snälla Snice! Vad gulligt sagt, vad glad jag blir!! Du, du har rätt.. Jag känner mig också så.. Som en kallblodig utnyttjerska.. Speciellt som vi har lättast att få till det på morgonen och sedan måste jag rusa upp direkt efteråt för att hinna till jobbet i något sånär normal tid. Fast min man han klagar inte heller.. Jo ibland förresten, men han ser inte så missnöjd ut så jag tror honom inte
Athena: Du är inte dum som klagar efter 5 försök. Säg inte så! Det är förstås ok att känna sig orolig och fundera och bli ledsen ändå. Förstår att du funderar eftersom ni prickat rätt i Äl-tider, men det är väl som Snice sade till mig ngn gång när jag misströstade: Det är ju så mycket som ska stämma, rätt ägg, rätt spermie, rätt tid, ja allt ska klaffa. Det är verkligen en fråga om timing och man inser mer och mer att varje liten bebis verkligen är ett mirakel.
Hallå Fealin: Njae, svår fråga. Jag håller med dig MEN tycker att dagarna precis innan BIM är ruskigt jobbiga. Fast nu är det mest trist. Men på söndag eller måndag ska jag börja med testa med ÄL-stickorna igen så då har man det lilla projektet att ta hand om. NEJ ingen glögg för mig än. Jag är barnsligt rigid och har förbjudit mig själv att någonsin dricka glögg, julmust och äta vörtbröd INNAN 1:a advent. Har du smygstartat??
Snice: Ha en go helg själv, trots jobb! Kram.
Flyttar fram..
♥♥♥Kämparnas drottningar ♥♥♥
skrattigtjej www.fertilityfriend.com/home/1688d8 BIM 21/11
Athena78: www.fertilityfriend.com/home/Athena78 BIM 24/11
mala78 www.fertilityfriend.com/home/mala78 BIM 25/11
Nightfall www.fertilityfriend.com/home/1283de BIM 26/11
Henriks Wife: www.fertilityfriend.com/home/13ec8c BIM 29/11
Magda84: www.fertilityfriend.com/home/Magda84 BIM 30/11
Ofir1 www.fertilityfriend.com/home/12c2cf BIM 3/12
Min dotter Julia www.fertilityfriend.com/home/16fabb BIM 4/12
Havssol www.fertilityfriend.com/home/havssol BG 4/12
Thessis77 www.fertilityfriend.com/home/15641b BIM 5/12
Jessica26 www.fertilityfriend.com/home/Jessica26 BIM 7/12
Snice www.fertilityfriend.com/home/snice BIM 9/12
BabyNr1 www.fertilityfriend.com/home/fe1be BIM 10/12
cotterpin: www.fertilityfriend.com/home/cotterpin BIM 11/12
Fru JD www.fertilityfriend.com/home/FruJD BIM 15/12
äppelblomman www.fertilityfriend.com/home/appelblomman BIM 16/12
Duntoffla www.fertilityfriend.com/home/Duntoffla 20/12
missK www.fertilityfriend.com/home/14ce2a
Jozfein www.fertilityfriend.com/home/1650d1
Jam www.fertilityfriend.com/home/b931a
Jakey www.fertilityfriend.com/home/14d305
fealin www.fertilityfriend.com/home/1642e3
sisf www.fertilityfriend.com/home/edfcc
johto: www.fertilityfriend.com/home/16194c
Pilsa www.fertilityfriend.com/home/138f07
n1ettan www.fertilityfriend.com/home/16b99a
Lyckostarna
+ Dulia www.fertilityfriend.com/home/Dulia BF 6/6-07
+ MammaHela www.fertilityfriend.com/home/MammaHela BF 8/6-07
+ Pezon www.fertilityfriend.com/home/163867 BF 10/6-07
+ Blingring: www.fertilityfriend.com/home/blingring BF 12/6-07
+ Ankiz www.fertilityfriend.com/home/8021c BF 3/7-07
+ Bobbo www.fertilityfriend.com/home/16a368 BF 4/7-07
+ Myliten www.fertilityfriend.com/home/myliten BF 24/7-07
+ Bäsebus www.fertilityfriend.com/home/124d5d BF 30/7-07
+ KEK www.fertilityfriend.com/home/16d2d7 BF 30/7-07
En kram till dig Mala! Hoppas du ska iväg på något roligt!
Lovefool: Vi håller alla tummar vi kan!!! Hoppas att pyret får stanna i din mage!