• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • pilsa

Snice ,jag vet inte vad jag ska tro,ska man inte gå efter eggwhite flytningarna oxå,då är man väl mest fertil,eller?

• pilsa

Snice,ja,du har rätt,hoppas ju på att äl var typ i natt,nu när vi fick till det och allt,men vi får se om man har någon tur denna gång.

• Snice

Dagens analys.... (kollar in några kurvor!)

Athena78- ser fint ut med dagens temphöjning! *spännande*

blingring- saknar din temp idag!!!

Cotterpin- När ska du testa? BIM för dig är väl tidigare än 4/10?!!

Magda84- ser väldigt bra ut med den stadiga ökningen!!!

Det får räcka för tillfället... Ses sen!

• Snice

jam, jag skrev till dig förut. INTE till Cotterpin... det blev felskrivning!

• Korpan

godmorgon alla. Blir inget plus denna gång inte. Tempen sjunker som en sten i niagarafallet.

• MagdaA

Snice: tack! Jag tycker själv att det ser lovande ut! har så himla mycket för oss nu inför bröllopet å så att jag faktist glömt att bim är till veckan! nu är det bara å hoppas att tempen inte börjar sjunka!

• Cotterpin

Snice, bim är idag eller på måndag... men jag väntar nog ett tag innan jag testar. Tror mensen kommer senast på måndag.

• MagdaA

Nån här som vet var man kan hitta en termometer med 2 decimaler?

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*