• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Cotterpin

Sedan finns det ju ingen garanti att bara för att man har symptom att det tar sig.
    Jag har nog vart skenis med diverse symptom varje försök vi gjort hittills..

• Athena78

Jo det har jag oxå varit! Men denna gång har jag verkligen inte kunnat inbilla mig tycker jag... Men, visst kan kroppen spela en spratt! Haft värk i magen som mensvärk/träningsvärk i ca 1 vecka nu, svettningar(!), väldigt orolig mage (gasig, ursäkta...) och "öm" mage. Kan liksom inte ligga på den, ännu mindre ha mys med sambon. Åsså trötthet till max... Men, time will tell

• Cotterpin

Tyvärr är det ju bara tiden som kan utvisa svaret!
    Ävenom man ibland är lite (läs: mycket!) otålig

• Athena78

jaaa!! *hihi* Det är ju inte mkt man kan göra för att påverka direkt Lycka till!

• Ofir1

Att tempen sjunker i slutet av LF är oftast ett dåligt tecken. Men det behöver inte vara det och med tanke på omständigheterna (lite sömn, värktabletter) så kan det fortfarande vända.
    Hur lång LF brukar du ha?
    Den där blödningen på 7 dpo låter ju väldigt lovande. Men vänta och se vad kommande dagars temperaturer visar.
    Jag ska hålla tummarna för dej.

Välkommen hit

• Ofir1

ojojoj, vad ni hunnit skriva:-0 Här måste man visst va snabb.

• Athena78

Jag brukar ha en lf på ca 14 dgr och alltid (sen jag slutade med p-piller i våras) har jag haft bruna spottings några dar innan BIM, men inte en tillstymmelse till det...?

• Athena78

Och tack för välkomnandet förresten!

• Ofir1

Ja, då kanske det t.o.m. är lite för tidigt för tempen att sjunka pga mens (men det behöver ju inte vara det).
    Implantionsdip borde det ju inte heller vara då du ev. hade en nidis dpo 7 (då borde ju dippet va där).
    Beroede på vilken temp du har i morgon, så tror jag nog också att den kan ha påverkats av värktabletterna eller brist på sömn.
    Hoppas den är mer uppåt i morgon

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*