• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Snice

Känner du nåt alls jam? Hur lång lutealfas har du?

• jamis

Snice: jag hade mens/molvärk i förrgår och igår. har kännt sen ÄL iofs, men då var det kraftigare. lite idag med. Har inte riktigt ömma bröst, bara lite... Min LF är på 14-16 dar så det är några dar kvar tror inte att det är nåt denna gången

• blingring

Jessica26, Magda84: Tack Jessica. Håller med o att de ser bra ut för oss båda

Hoppas din temp håller sig fär Jam, lr t.o.m. ökar igen

• MagdaA

blingring: jo, ja vet, just därför ska jag köpa en termometer så jag kan tempa i munnen i stället, skrev det tidigare...

Snice: Får hoppas att du har rätt! Jag hoppas också på att vi prickat rätt! Har myst som aldrig förr!

• Snice

Jam- hur brukar du känna dig annars inför BIM? Tappa inte hoppet för du vet konkret! Vi stöttar dig här!! *kraaam*

Tack blingring för din kram (missade den)!!! Blir så glad när jag vet att alla ni tjejer förstår och befinner er i liknande sitser!
    Jag har använt OvuTell från babyornot.se, och nu beställde jag från billigatester.se. Jag har alltid varit skeptisk mot ÄL-test, men ville gärna pröva en cykel för att se hur de fungerar... kanske fungerar de utmärkt? eftersom jag tydligen inte haft ÄL ändå... Får väl se...

• Snice

Jam. jag menade "Tappa INTE hoppet förrän du vet konkret!"

• lovefool

Styrkekram till er som fått mensen.. ;-( j**la skit.. förlåt..

Själv så låg tempen på samma som den alltid gjort dom senaste dagarna förutom igår då jag gick upp senare o sov extremt dåligt... Kan inte min bim komma nu då.. Grrrrr

• Jessica26

Snice det är ju lite jobbigt men jag tycker vi fortsätter synka ändå för plussar 1 så plussar väl båda
    Tror det är så det fungerar iallafallCool

Jag kommer alltid att ha en ängel
  • blingring

Magda84: Såg att du skulle det. Vilken blev det babyornot's lr babaylands', lr ngn annan?
    Men du tipsade ju jorgubb "bättre att tempa, analt, i armhåla eller munnen" i ditt svar. Det var därför. Bara omtanke, ingen kritik

När skall du testa, förresten?

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*