• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • pilsa

Tack blingring,kul med teorier,själv vet jag inte alls just nu,har värsta äl magontet,kanske inte haft äl än vem vet.

• pilsa

blingring, ja,vi är inne på 12 försöket oxå,så det gör det inte lättare,men denna gången har vi ju bara fått till det en gång,så chansen att det ska ha blivit något är väl minimal.
    ja,ja,får väl ta det som det kommer lite,fast det är då inte lätt.

• blingring

Pils: Men om ni matchat den enda ggn väl, då har ni ju absolut fortf chans Får hoppas att FF sätter ut ÄL igen om några dagar, helt enkelt. Du vet inte vilken dag, du brukar ha ÄL va?

Vilka ÄL test har du, skumt att du får stegring fler ggr, som månaden innan.

Har ni/ska ni försöka påbörja utredning, om ni försökt i mer än ett år menar jag.

• pilsa

blingring, jag använder olika billiga stickor,vet inte varför det blev så konstigt förra månaden,hoppas att jag slipper det denna.
    utredning gö vi inte,har 2 tjejer redan så möjligen en pergokur.

• lovefool

Ställer frågan här istället för får inget svar i andra tråden...

Nu kommer jag intraskandes och svär lite mer.. fattar noll av min kurva visserligen förstår jag varför tempen blev hög igår men jag har så j*drans ont i äggstocksregionen så vet ej vart jag tar vägen snart så dumma jag tog ett till äl-test för och se vad det visa och det visa stegring nu på e.m igen.. det var cb jag tog med.. Grrrr vad håller min kropp på med egentligen!! Suckar

• Ofir1

lovefool: Kan det vara så att du inte hade äl tidigare i månaden och i stället har äl nu? Din höjning efter äl är ju inte så tydlig att det är 100% säker att du verkligen haft äl (enligt vad jag förstått iaf).
    Jag fick positivt på ältest ganska tidigt i cykeln men inte f-n har jag haft äl för det
    Din kropp kanske gör ett andra äl försök nu?

• Ofir1

Eller nu ser jag att du visst har en ganska tydlig höjning..sorry.. Du kanske är gravid då? Då kan man ju positivt på ältest.

• Ofir1

blingring: tack för ditt svar. Jag har kört med båda i några dagar nu. Så jag byter nog direkt nu eller om några dagar. Fast jag vill skynda mej lite innan (om) det börjar hända intressanta saker.

• lovefool

Tack för svar Ofir1... vad göra mer än att vänta tills bim, får se hur tempen ligger imorgon istället o resterande dagar.. Men tackar iaf för din analys

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*