• Havssol

~*~* Termometer beroende vänner~*~*

Det här är en tråd för oss som tempar antingen med hjälp av termometer och tex www.fertilityfriend.com eller liknande för att försöka läsa av kroppen så att vi prickar rätt dagar för att bli gravida. Vi har ett öppet sinne, gillar förändringar och nya ideér så bara kom in och känn dig som hemma. Några är nya, några har hållit på ett tag men som sagt V*Ä*L*K*O*M*M*E*N!

• Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*
  • Havssol

Weeeeiiiiiiii!! Yes, yes, yeeeeees! G*R*A*T*T*I*S  B*l*i*n*g*r*i*n*g*!!
    Åh vad underbart att du är gravid gumman, bra jobbat!

• Havssol

Tippar på att Magda84 är nästa plus, för gud vilken snygg kurva!

• Havssol

Äppelblomman: Din kurva är ju grym den också! Tror på dig med!

• fealin

Havssol: Din kurva är då MINST lika snygg tycker jag! Det verkar föra med sig tur att hänga i den här tråden..

• Havssol
    fealin: Ja, det känns ju som en riktig tur tråd det här men det blir väl så med så många positiva energier på ett och samma ställe, tycker det här är ett väldigt skönt ställe att vara på.
    Ang min kurva så håller jag med om att den är snygg Tack snälla du
    Grejen är att det är väldigt tidigt men nog fasen är det häftigt att ligga så högt i temp redan, har inte gjort det sen jag började tempa för läääänge sen faktiskt! Nu ska jag kolla in hur det ser ut för dig!

Jam: Ska kolla dig nu också!
  • jamis

Havssol: jag tempade inte idag Jag e lite tråkig men jag tycker det är så jobbigt att tempa precis kring BIM... önskar att jag kunde vara cool och göra det, men jag blir så nervös och sover dåligt...

• Havssol
    Fealin: Äl tider för dig ser jag, kör så det ryker nu, allt vad ni orkar och lite till!

Jam: Hur var tempen idag?
  • Havssol

Jam: Jag har full förståelse för det, känner precis likadant som du nämligen men jag har blivit tillsagd att tempa hela den här månaden eftersom min akupunktör vill se kurvan ifall det inte går vägen. Hon är nämligen ganska säker på att vi ska lyckas nu! Hur känner du dig i dag då gumman?

Svar på tråden ~*~* Termometer beroende vänner~*~*