Inlägg från: Duntoffla
|
-
Så går det efter 5 år tillsammans. Jag hoppas verkligen att ÄL är på g. Det borde vara det men det är otroligt svårt att tyda flytningar men i mina ögon verkar det vara W vilket borde vara fertila men men. Vi får se när det blir pos på Äl-testen. Vill ju så gärna bli gravid igen men har som sagt inte mycket förhoppningar så här efter MF...
-
Fealin- ni verkar också ha prickat BD bra. Hoppas att det ger utslag till jul.
Jag hoppas att det inte kommer ta alltför lång tid för ett nytt plus men samtidigt undrar man ju varför det blev MF förra gången. Men men...ska försöka vara positiv. "Det är min tur nu, vinden har vänt..." *sjunger lite Petter* -
Åh, vad surt Jessica! Not so happy new year...

-
Det är sant. Man måste se det postivt! Och nästa år kan bara bli bättre eller hur?

-
Usch ja! Men nu är det din tur att få vara lycklig!
-
Hej tjejer,
Visst blir man lite sänkt av vädret och mörkret. Vill ha lite snö nu! Men men...snart får jag lite julledigt. Längtar! Skulle även vilja ha ÄL nu så vore det lite mer komplett
Julia- Jag säger som jag sagt förrut. Det kan inte bli annat än plus för dig!
HW- segt att det inte händer något för dig men så länge tanten är borta så. Hur mår du annars? Några som helst symptom?
Cotterpin- din kurva bara stiger och stiger
-
HW- hÅh, vad spännande! Håller tummarna! Det låter ju väldigt lovande! -
Ja, du Cotterpin. Jag skulle vara lycklig om min kurva liknande din sen.

Hur lång lutealfas har du? När är BIM?
-
Fealin- tack för tipset! Jag bytte temptid på en timme. Det är därför. Jag discarda dem. har ju än så länge inte fått ngn direkt höjning ändå.
MDJ- Vilket skumt test! Kör med CB istället! *håller tummarna* Din lilla dip behöver inte betyda något. kram
HW- fasen vad trist! Hoppas att tanten kommer då så att ni får börja om. Om du nu inte är gravid alltså... *kram* -
Snice- hoppas att spottingen inte betyder något. Brukar du få det vid den här tiden innan BIM? *kram*