• Anonym (sotisen)

Är det okej att dansa tryckare, trots partner?

Har bara en simpel fråga.

Tycker ni att det är okej för eran partner och för er själva att på krogen, dansa tryckare med andra, när ni är i ett förhållande?
    Är detta okej, eller inte?

Då menar jag den vanliga hederliga tryckaren. Hans händer runt hennes midja och hennes armar runt hans hals...

• Svar på tråden Är det okej att dansa tryckare, trots partner?
  • saraseal

nej jag skulle nog nli ledsen =)

• Anonym

Nej det tycker inte jag är ok. Men det beror nog på att jag själv är ganska lättsårad. Jag skulle inte vilja att min man dansade tryckare med någon annan, även om jag inser att man skulle kunna göra det helt utan att det var något annat på g.

• strand

jag har inte dansat tryckare med någon annan än min man på 13 år och kan inte tänka mig att göra det heller. Jag vet att min man inte kan tänka sig att dansa tryckare med någon annan
    Kanske är jag lite gammalmodig

• E l l a

Ja, det kan man väl göra, man hånglar ju inte direkt... Hos oss är det ok, eller rättare sagt min sambo har inget emot det - så länge jag och den ev danspartner inte uttryckligen sexar oss på dansgolvet. Själv behöver jag inte oroa mig då min sambo hatar att dansa och det är det sista stället jag skulle hitta honom på.

Fast i och för sig, att gå ut själv och hitta någon ute och dansa tryckare med, även om det inte betyder något kan det ju bli lite känsligt...

• enäs

Jag gör det så fort jag får tillfälle. Jag t.o.m kramas lite och tar henne på häcken om hon vill. Bäst är ju förståss om det blir lite hångel också. Men OK är det nog inte....

• MalinJD

Jag är nog överdrivet svartsjuk kanske, men skulle min man dansa tryckare med en helt främmande kvinna ute så skulle jag nog inte känna mig så glad... Är det däremot någon av våra kompisar så spelar det självklart ingen roll, det tycker jag är en helt annan sak.

• saraseal

enäs

kanske sånt du ska ändra på om du vill slippa skiljas

• Clobberella

Jag slutade dansa tryckare ungefär samtidigt som jag slutade högstadiet, men om min sambo skulle vilja göra det så är det upp till honom.

• Scrapmom

Vet inte om jag är löjlig här, förmodligen, men jag vill inte att han ska dansa med någon annan än mig, förutom våra gemensamma kompisar och familjemedlemmar då. Låter lite högstadie tom i mina öron, men so be it.

• msmalin

min man har sagt rakt ut att han inte tycker det är okej det respekterar jag men förväntar mig då detsamma av honom.. så nej det gör vi inte

Svar på tråden Är det okej att dansa tryckare, trots partner?