• Anonym (sotisen)

Är det okej att dansa tryckare, trots partner?

Har bara en simpel fråga.

Tycker ni att det är okej för eran partner och för er själva att på krogen, dansa tryckare med andra, när ni är i ett förhållande?
    Är detta okej, eller inte?

Då menar jag den vanliga hederliga tryckaren. Hans händer runt hennes midja och hennes armar runt hans hals...

• Svar på tråden Är det okej att dansa tryckare, trots partner?
  • Hemligtjej24

Jo det är ok för mig för jag litar på min karl och han på mig.

Hade jag haft orsaker att inte lita på honom och han gjort så skulle det nog svida lite men klart man måste få dans när man är ute

• cast77

Nej. Och det har inget med att vi inte litar på varandra...men varför skulle man vilja stå och krama en annan i flera minuter??

• mjukisvicki

varför skulle det inte vara ok?? tycker kvinnor har en förmåga att vara lite för känsliga ibland. och blir svartsjuka på allting.. snart får väl inte de stakars karlarna gå ut på stan för dom kan ju kanske se en snygg tjej. suckar

• Anonym (fru)

Självklart.

När jag är ute dansar jag en hel del med andra män,även lite intimare dans.
    Man slutar inte leva eller finnas för att man har en man eller fru.

Min man vet självklart allt detta,för oss är detta okej.
    Jag dansar och jag flirtar,det är skoj.

• kjempejente

Självklart!!

Jag dansar mycket och det har inget med raggning att göra.

Foxtrot kräver att man dansar nära för att ens kunna följa varandra.

Har faktiskt inte ens namn på vissa som jag jämt dansar med.. trots att vi dansat ihop sen 1996. Det är inte intressant, det som är intressant är HUR bra dem är på att dansa.

• Anonym

ja det e ju bara en dans och är det en kompis man gör det med så ok. jag dansa med min kompis kille hon var där dansa med hans kompis. jag och hennes kille pratade han behövd det och det var inte så att vi stod och kramades precis. men tror inte att jag skulle dansa med en okänd kille, vill helst bara dansa med min sambo.

• Anonym (tillåtet)

Det där är nog så olika. Men jag har alltid kännt att dn enda kvinna min man vill ha är mig så varför inte... Det är ju inte det att man bara måste "kramas" med en annan man/kvinna,man dansar ju bara

• Anonym

själv dansar jag aldrig. inte min sambo heller, men skulle han vilja dansa tryckare eller annan dans så skulle jag inte bry mig.

Svar på tråden Är det okej att dansa tryckare, trots partner?