Bästa IKEA-soffan
Vill jag veta vilken det är - så kom igen - vilken har ni och varför är den så bra? Jättekul om ni har bilder..
Vill jag veta vilken det är - så kom igen - vilken har ni och varför är den så bra? Jättekul om ni har bilder..
ja varför slutade de med göteborgs-soffan?
va ju inte helt osugen på den ju...
fast nya stockholm e ju iofs helt ok också. fast prislappen passar inte alls för tillfället. den enda som passar plånboken är klippan
Gammal hederlig Ektorp här, snart 10 år på nacken. Den håller än, men stoppningen i sitt kuddarna verkar leva sitt eget liv numera. Hållit väldigt bra måste jag säga.
Vi har Ektorp och hade den i förra lägenheten med och nöjd, man får fluffa kuddarna ibland och flytta dynorna så man sitter på alla annars ser det kul ut haha
Jag tycker att Stockhom är den klart snyggaste. Funderar på den till vårt vardagsrum, men det finns ett par andra soffor (en billig från ILVA och en tokdyr från Ire möbel som vi funderar på också).
Stockholm är jag lite småsugen på - tror ni att den är OK? Visst var den rätt bekväm? Har för mig att jag tyckte att Ektorp kändes sådär, men jag kanske har fel?
Jag har Göteborg, älskar den! TRÅKIGT att den utgått så man inte kan få tag på klädslar!
Vi har en Ektorp, den funkar men i ärlighetens namn är jag INTE nöjd.
Tycker den håller formen dåligt, kuddarna glider framåt så att man måste skjuta in dem hela tiden... sen tycker jag att fjädrarna i stoppningen kommer ut för ofta... snart är det väl inget kvar!